آخرین عناوین

جمعه 27 مرداد 1396-18:20 کد خبر:45418

تکذیب شد:

تکذیب خیال پردازی برخی کانالهای تلگرامی /افزایش شانس عبوری برای استانداری خواب را از چشم برخی گرفته

برخی کانال های تلگرامی با شایعه پراکنی از برگزاری نشست مسئولان ستادهای شهرستانی‌ها روحانی در مازندران خبر داده و اعلام کردند که گزینه‌های نهایی استانداردی چه کسانی هستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از عبارت، برخی کانال های تلگرامی ساری( که البته تعدادشان از ۲ کانال فراتر نمی‌رود) از برگزاری نشست مسئولان ستادهای شهرستانی‌ها روحانی در مازندران در سرخرود خبر داده و اعلام کردند که گزینه‌های نهایی و پیشنهادی استانداردی چه کسانی هستند، این کانال ها حتی اسامی گزینه‌های پیشنهادی را هم اعلام کرده اند.

براساس این گزارش، استعلام از برخی روسای ستاد در مازندران معلوم شد چنین خبری از اساس کذب است و نه تنها محسن نریمان از وجود چنین نشستی بی خبر است، بلکه بسیاری از روسای ستادهای روحانی در استان نیز روحشان از برگزاری چنین جلسه ای خبر ندارد.

این کانالها درحالی این روزها به تکاپوی معرفی گزینه‌های پیشنهادی استانداری مازندران افتاده اند که  مهدی عبوری شهردار ساری بیش از هر زمانی به استانداری مازندران نزدیک است.

همچنین محسن نریمان رئیس ستاد روحانی در مازندران نیز در نشست خبری خود حین رقابت های انتخاباتی به وضوح اعلام کرد: اگر خود ساروی ها باهم کنار بیایند بعد از ۴۰سال یک ساروی استاندار خواهد شد.

وی همچنین عبوری را بهترین گزینه ممکن خواند و گفت: عملکرد این جوان انقلابی فراتر از انتظار بوده است.

به نظر می‌رسد افزایش شانس عبوری برای استانداری خواب را از چشم برخی گرفته است و به همین خاطر سعی دارند با خبرسازی فضا را عوض کنند، اما تکذیب این اخبار هیچ نتیجه‌ای جز بدنام تر شدن کسانی که پیشتر مردم در انتخابات شورای شهر ساری میزان تنفرشان را از آنها را اعلام کردند، ندارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :