آخرین عناوین

جمعه 27 مرداد 1396-18:45 کد خبر:45419

شهردار کتالم و ساداتشهر شنبه معرفی می شود:

معارفه شهردار جدید کتالم و سادات شهر

پس از برگزاری چندین جلسه غیرعلنی منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کتالم و ساداتشهر ، شهردار این شهر را فردا انتخاب و معرفی خواهد شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مرجع خبری رامسر، پس از برگزاری چندین جلسه غیرعلنی منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کتالم و ساداتشهر، شهردار این شهر را فردا شنبه 28 مرداد انتخاب و معرفی خواهد شد.

براساس این گزارش،نتیجه رایزنی ها و برگزاری نشست های اولیه این شورا به انتخاب 7 گزینه منتهی شد که مجید شعبانی عضو منتخب دوره پنجم آقایان، عقیل اکبر آبادی، علیرضا مبشری و محمد پورضا را به عنوان گزینه های پیشنهادی خود مطرح کرد.

سید صادق میر ابوطالبی نیز ابراهیم میرحسینی و احمد مین باشی را به عنوان گزینه های خود معرفی کرد.

محمد غلامرضایی عضو دیگر شورای پنجم شهر کتالم و ساداتشهر نیز محمد قاسم موحدی و مجتبی رضوانی را به این شورا معرفی کرد

علیرضا مبشری و محمد دوستی دو عضو با سابقه این شورا هیچ گزینه ای را معرفی نکردند و علیرضا مبشری که خود گزینه تصدی این سمت بود با ارسال پیامی در فضاهای مجازی استعفای خود از کاندیداتوری تصدی شهرداری کتالم و ساداتشهر را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش ،منتخبین شورا پس از مشورت و رایزنی و بر اساس برنامه از بین 6 نفر باقیمانده به 3 گزینه احمد مین باشی ، محمد پورضا و مجتبی رضوانی رسیدند که قرار است این افراد روز شنبه 28 مرداد با حضور در دفتر شورای شهر کتالم و ساداتشهر از برنامه های خود دفاع کرده و به سوالات منتخبین مردم پاسخ دهند.

منتخبین شورای شهر کتالم و ساداتشهر که در روزهای گذشته جلسات سنگینی و پرحاشیه ای را پشت سر گذاشته اند ، طبق وعده بلافاصله پس از دفاع کاندیداها با برگزاری انتخابات، شهردار جدید شهر کتالم و ساداتشهر را به مردم اعلام خواهند کرد.

اگرچه برخلاف دیگر شهرها، جلسه دفاع کاندیداهای تصدی شهرداری کتالم و ساداتشهر پشت درب های بسته صورت خواهد گرفت اما تلاش خواهیم کرد گزارشات موثق و نهایی را به صورت آنلاین به سمع نظر مخاطبان برسانیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :