آخرین عناوین

شنبه 28 مرداد 1396-11:46 کد خبر:45429

همراه با حمایت قاطع مردم استان از دولت تدبیر و امید:

مازندرانی ها ربیع فلاح را نمی خواهند

از برآیند قریب به هزار کامنت و پیامک می توان به خوبی دریافت که مازندرانی ها ربیع فلاح را نمی خواهند و خواستار برکناری وی هستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی که چند هفته از فراخوان رسانه ای با عنوان « استاندار مازندران ؛ بماند یا برود ؟» و انبوه دیدگاههای هم استانی های مازنی می گذرد ، با درخواست شما کاربران گرامی ، تحلیل محتوایی این فراخوان ، منتشر می شود.

براساس این گزارش ، در بررسی اجمالی نظرات دریافتی که بسیاری از آنان بدلیل محتوایی و وجود اطلاعاتی محرمانه از برخی منسوبان به استاندار ، قابل انتشار تشخیص داده نشد « مازندرانی ها ربیع فلاح جلودار را نمی خواهند » و خواستار برکناری وی هستند.

از نکات جالب توجه از برآیند دیدگاههای مردم استان ، حمایت کامل انان از دولت تدبیر و امید است اما وقتی که پای رفتن و یا ماندن استاندار مازندران به میان می آید قاطعاته از تغییر در مدیریت ارشد استان سخن می گویند.

این نشان می دهد که دولت روحانی همچنان مورد حمایت « مازندرانی » هاست اما از عملکرد نماینده عالی دولت و تیم مدیریتی اش رضایت ندارند .

از برآیند قریب به هزار کامنت و پیامک می توان به خوبی دریافت که تداوم مدیریت ربیع فلاح جلودار ، اصلا رضایت مردم استان را فراهم ننموده است و آنها حساب دولت اعتدال را با نماینده اش در استان جدا کرده اند.

به این کامنت که از سوی یکی از حامیان دولت تدبیر در مازندران ارسال شده ، توجه کنید:

- من هم در 92 و هم در 96 به آقای روحانی رای دادم، فعال ستادی هم بودم ،دولت روحانی را دوست دارم اما به عملکرد ضعیف شخص آقای فلاح انتقاد زیادی دارم و اعتقاد دارم که تداوم این مدیریت ضربه به شخص رئیس جمهور محترم و دولت تدبیر و امید در استان مازندران است .

کاربران ،حتی به ارسال کامنت و پیامک بسنده نکرده و با ارسال ایمیل هایی ، مطالبی را بیان نمودند که نشان از زوایای قابل تاملی از رفتارهای غیر قابل پذیرش از برخی از منسوبان استاندار دارد .

یکی از کاربران ، نوشت:

- چرا به یکی از منسوبان استاندار، اجازه تغییر کاربری ها در غرب استان داده شد ؟

یکی از دیگر مخاطبان که خود را از ساکنان شهرک های ساحلی معرفی کرده است ، می نویسد:

- درخواست دارم در خصوص مجوز غیر قانونی ساختمان 5 طبقه در قلب دریاکنار توسط ............استاندار که کاملا سواستفاده و خلاف قانون است گزارشی تهیه کنید تا مردم بهتر بتوانند بگویند آقای فلاح برود یا بماند.

از این دست کامنت ها ، پیامک ها و ایمیل ها به تعداد زیاد دریافت شده که برخی از آن همراه با اسناد ، مدارک و تصاویر مرتبط است اما شمال نیوز فعلا انتشار آن را مسکوت نگه داشته است .

به هر روی تحلیل دیدگاههای مردم استان ( از میان نظرات منتشر شده و نشده) نشان می دهد که مازندرانی ها خواستار پایان مدیریت ربیع فلاح جلودار در استانداری مازندران هستند و برخی از رفتارهای شخصی وی و اطرافیانش ، آنان را رنجور و نگران کرده است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :