آخرین عناوین

شنبه 28 مرداد 1396-18:18 کد خبر:45430

از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران صورت گرفت:

تودیع و معارفه دو معاون اداره اوقاف مازندران

طی حکمی از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، دو معاونت حقوقی و ثبتی و بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف مازندران معارفه و منصوب شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، ابراهیم حیدری‌جناسمی، در آیین تکریم و معارفه معاون حقوقی و ثبتی و معاون بهره‌ وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار داشت: یک مسئول در درجه اول در امور کاری باید تقوا داشته باشد و در تمامی زمینه‌ها خداوند را ناظر بر اعمال و تصمیم‌گیری‌های خود بداند.

وی با بیان اینکه مسئولیت، افتخار بزرگی در نظام جمهوری اسلامی و مجموعه سازمان اوقاف به‌شمار می‌رود، افزود: باید خداوند را شاکر باشیم که در دستگاه اهل بیت در حال خدمت به امام‌زادگان و موقوفات هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه فعالیت در اوقاف از حساسیت بالایی برخودار است، تصریح کرد:کارکنان اوقاف در راه احیای موقوفات وظیفه سنگین و مهمی بر عهده دارند که عمل مثبت در این حوزه می‌تواند ثواب دنیوی و اخروی برای آنها به‌دنبال داشته باشد.

حیدری با بیان اینکه فعالیت در اوقاف مسئولیت شرعی و حقوقی به‌دنبال دارد، اضافه کرد: اوقاف از نظر شرعی و حقوقی وظیفه دارد در سه حوزه مسابقات قرآنی، موقوفات و آستان مقدس امام‌زادگان فعالیت کند.

وی با بیان اینکه احیای موقوفات، تثبیت وقف، اجرای امینانه نیت واقف، افزایش بهره‌وری موقوفات و بقاع متبرکه وظیفه مهم سازمان اوقاف به‌ شمار می‌رود که باید به آن توجه شود، ادامه داد: اوقاف در احیای موقوفات فقط طبق نظر نیت واقف، مقام معظم رهبری، نظر مراجع و نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف عمل می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در ادامه با بیان اینکه تنها خدا است که عزت و ذلت را از آن مردم می‌کند، اظهار کرد: توسل به خدا و ائمه به انسان کمک می‌کند تا در زندگی، مسیر رشد و پیشرفت خود را طی کنیم و شهید حججی نیز با توسل به ائمه به عزت واقعی رسید.

حیدری با اشاره به اینکه وصیت‌نامه شهید حججی سرشار از معرفت و بصیرت به اسلام، انقلاب و اهل بیت است، خاطرنشان کرد: از خداوند متعال خواستار این هستیم که ما را مانند شهید حججی در مسیر شهادت و خدمت به اسلام قرار دهد.

وی با بیان اینکه انتصاب‌ها در اوقاف سلیقه‌ای نیست و بر اساس شایستگی، توانمندی و نظر کمیته انتصابات صورت می‌گیرد، گفت: دو تغییر در معاونت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران صورت گرفته است که برای همه آنها آرزوی موفقیت داریم.

براساس این گزارش، طی حکمی از سوی حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، نوروز رشیدی به‌عنوان معاون جدید حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران و علی فتحی به‌عنوان معاون جدید بهره‌ وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران منصوب شده‌اند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • فرهنگی
    يکشنبه 29 مرداد 1396-16:35


    "مسئولیت، افتخار بزرگی در نظام جمهوری اسلامی و مجموعه سازمان اوقاف به‌شمار می‌رود" جمله ای ارزشمند که متاسفانه در بین اکثر قریب به اتفاق مسئولین و کارگزاران شاهد نیستیم و چه بسا بی مسئولیتی بعد نشستن بر مسند بیدادگر این امر است