آخرین عناوین

شنبه 28 مرداد 1396-18:21 کد خبر:45431

رئیس کل دادگستری استان مازندران خبر داد:

تعطیلی 150 کارخانه در مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در حال حاضر 150 کارخانه در سطح استان تعطیل هستند و در این زمینه دغدغه جدی داریم.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، محمدعلی تقوی‌فرد در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان، با تاکید بر لزوم اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امروز به‌ جای اقتصاد مقاومتی، مقاومت افراد در اقتصاد را شاهد هستیم که نتیجه آن چیزی جز ضرر برای جامعه نخواهد بود.

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان مازندران با اشاره به برخی قوانین دست و پاگیر موجود دربانک‌ها، افزود: شیوه برنامه‌ریزی برای اقتصاد، موجب دردسر در سیستم اقتصادی شده و امروز هیچ مدیر بانک و کارخانه‌داری را پیدا نمی‌کنید که از وضعیت موجود اقتصادی خود راضی باشد.

تقوی‌فرد همچنین با تصریح اینکه خیر همگان در اجرای فرامین مقام معظم رهبری است، بر لزوم اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی تاکید و اظهار کرد: در حد امکان از تعطیلی کارخانه‌ها در استان جلوگیری می‌کنیم تا اشتغال از بین نرود.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه تعطیلی کارخانه‌ها، اشتغال و اقتصاد کشور را تضعیف کرد و موجب خوشحالی دشمنان خواهد شد، خاطرنشان کرد: البته نمی‌خواهیم بانک‌ها هم متضرر شوند و به این مساله نیز توجه ویژه‌ای داریم.

تقوی‌فرد با بیان اینکه در حال حاضر 150 کارخانه در سطح استان تعطیل هستند، یادآور شد: دایر بودن و وجود اشتغال در کارخانه‌ها، منافع ملی کشور را به دنبال خواهد داشت و در این زمینه دغدغه جدی داریم.

وی همچنین با اشاره به حضور بیش از 8 هزار مددجو در زندان‌های استان، اظهار کرد: فقط کمتر از نیم درصد زندانیانی که پس از آزادی شاغل شدند، بازگشت مجدد به زندان داشتند که این رقم برای زندانیان آزاد شده بیکار بیش از 15 درصد بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارشناس امور مالی
    يکشنبه 29 مرداد 1396-12:11


    کاهش نرخ بیکاری شعاری تکراری از سمت شما و دیگر مسئولان عزیزمان!!! شده آقای "تقوی فرد" آمار فساد و نابسامانی های اجتماعی هر لحظه بیشتر و بیشتر شده و علت اصلی اینها افزایش نرخ تورم و وضعیت بد اقتصادی و بیکاری جوانان این قطعه از کشور است، با وجود زمینه ی تولید، عدم حمایت شما سردمداران و دولتمردان منجر به گرایش به سمت فقر و بی بندباری اجتماعی و ... شده است، قبل اپیدمی شدن این وضع عثف بار باید میاندیشید که متاسفانه نیاندیشید و اقدامی نکردید