آخرین عناوین

دوشنبه 30 مرداد 1396-10:28 کد خبر:45457

نماینده مردم قائم شهر و سوادکوه اعلام کرد :

طرح تحقیق و تفحص جهادکشاورزی مازندران به هیئت رئیسه مجلس رفت

نایب رئیس کمیسیون انرژی گفت: طرح تحقیق و تفحص جهادکشاورزی مازندران به هیئت رئیسه مجلس رفت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران ،علی ادیانی گفت: تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی مازندران دارای ده محور اساسی است.

براساس این گزارش، نماینده مردم قائم شهر و سوادکوه وضعیت پوشش حداقل ۲۵ درصد سطح تولید تا پایان برنامه پنجم توسعه در حوزه مبارزه تلفیقی با آفات و بیماری‌های گیاهی، ترویج استفاده از کود‌های آلی زیستی در مزارع و باغ‌ها و میزان پیشرفت این کار در چهارچوب قانون در استان و بررسی واگذاری اراضی به اشخاص در چهارچوب قانون و مقررات را از محور‌هایی که در این تحقیق و تفحص وجود دارد، نام برد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی گفت: بررسی و تحقیق در خصوص نحوه انتصاب مدیران ستادی و شهرستان‌ها و بررسی عملکرد این سازمان در حوزه‌های مالی، اداری، کشاورزی، دامی و دیگر امور مربوطه هم از محور‌های دیگر تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران به شمار می‌آیند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • فرزند کشاورز
    دوشنبه 30 مرداد 1396-21:57


    حقیقتا بابت خسارتی که به کشاورزان در خصوص باغات مرکبات کردید چه خدماتی انجام دادید؟ نه تنها خسارتی پرداخت نکردید حتی آموزشی برای برگرداندن سلامت درختان باغ و روشهای درمانی برای ادامه ی بقای باغات از سمت کارشناسان جهاد انجام نشد، خدماتی در قالب طرح های عملیاتی که کشاورزان عملا و کاربردی احتیاج دارند انجام دهید، و راه گشا بشید