آخرین عناوین

سه شنبه 31 مرداد 1396-8:54 کد خبر:45466

انتخاب هیأت رئیسه شورای 4 شهر آمل:

هیأت رئیسه شورای اسلامی 4 شهر آمل مشخص شدند

اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی 4 شهر از بین 5 شهر، شهرستان آمل مشخص شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، پنج شهر آمل، رینه، گزنک، دابودشت و امامزاده عبدالله(ع) شهرستان آمل را شکل می‌دهند که در دل خود پنج بخش را گنجانده‌اند.

با توجه به پایان فعالیت دور چهارم مجلس شورای اسلامی، اعضای جدید دوره پنجم شورای اسلامی چهار شهر از بین پنج شهر شهرستان آمل امروزه در فرمانداری ویژه گردهم آمده و پس از برگزاری مراسم تحلیف به تعیین اعضای هیأت رئیسه پرداختند.

در این نشست که با حضور فرماندار ویژه آمل برگزار شد، پس از انتخابات داخلی هیأت رئیسه شوراهای اسلامی سال نخست پنجمین دوره شورای اسلامی شهرها مشخص شده و عزم‌ها را برای فعالیت گسترده برای مردم جزم کردند.

در شهر کوهستانی رینه سعید صادقی‌‎راد به عنوان رئیس، جواد مرادی به عنوان نائب‌رئیس و حسین آقایی‌نژاد به عنوان منشی انتخاب شد.

در شهر دابودشت هم حسین دهقان به سمت رئیس، کریمه کیانی به عنوان نائب رئیس و حبیب‎الله دهقان به عنوان منشی فعالیت‌ها را آغاز کردند.

علی‌مردان رحمانی به عنوان رئیس، مهدی اسکو به سمت نائب رئیس و نصرالله فضلی به عنوان منشی در شهر امامزاده عبدالله فعالیت خود را آغاز کردند.

در شهر گزنک هم مرتضی نیک‎زاد، میثم آخانی و عادل آخانی به ترتیب رئیس، نائب‌رئیس و منشی شدند.

اعضای جدید پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آمل هم سه‌شنبه به ساختمان فرمانداری ویژه در خیابان امام خمینی(ره) می‌آیند و از بین 9 عضو هیأت رئیسه سال اول خود را مشخص می‌کنند.

هر چند در این بین گمانه‌زنی‌های فراوانی برای انتخاب رئیس، نائب رئیس، منشی و دیگر اعضای هیأت رئیسه به میان می‌آید که در ساختمان فرمانداری شاهد درستی یا نادرستی آنها خواهیم بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :