آخرین عناوین

سه شنبه 7 بهمن 1393-11:25 کد خبر:4548

تکذیب خبر:

لغو حکم مشاور رسانه ای رییس شورای شهر قائمشهر تکذیب شد

یک منبع آگاه از تکذیب لغو حکم مشاور رسانه ای رییش شورای شهر قائمشهر خبر داد.


به گزارش خزرخبر،در چند روز اخیر انتخاب مشاور رسانه ای توسط رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر به یکی از اخبار اصلی رسانه های محلی تبدیل شده است.

جدا از اینکه بعضی از سایت های مرتبط به چهره های سیاسی که صرفاً جهت انتخابات آتی مجلس شروع به کار کردند از این موضوع سوء استفاده کرده و به تسویه حساب های شخصی پرداخته اند اما اگر واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم ، بی شک انتخاب مشاور در هر زمینه ای می تواند باعث افزایش راندمان کاری مجموعه شورای اسلامی شهر شود.

در کنار این موضوع ، باید به این نکته نیز اشاره کرد که مشاور انتخاب شده از سوی مهدی ابراهیمی رئیس شورای شهر قائمشهر یکی از چهره های شاخص رسانه ای استان مازندران و مدیر مسئول یکی از پایگاه های خبری پربازدید محسوب می شود لذا اعضای شورا اسلامی شهر می بایست از این پتانسیل برای ارائه گزارش عملکرد خود استفاده کنند.

حال که این روزها شهروندان و مردم شهر قائمشهر از منتخبین خود در شورای اسلامی انتظار توسعه و بهبود وضعیت شهری و ارتباط بیشتر با وکلای خود را دارند ، پس انعکاس اخبار و عملکرد کمیسیون های مختلف شورای اسلامی شهر قائمشهر ضروری تر از هر موقعی احساس می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :