آخرین عناوین

چهارشنبه 1 شهريور 1396-11:11 کد خبر:45491

فرار رو به جلو استاندار مازندران:

آخرین نشست خبری و گزینشی استاندار مازندران

استاندار مازندران آخرین نشست خبری خود را مانند دفعه های قبل به صورت گزینشی برگزار نموده است.


به گزارش خزرخبر،استاندار ضعیف اما پرادعای مازندارن که براساس شنیده ها از منابع موثق به زودی جایگاه استانداری را ترک خواهد نمود با فرار رو به جلو و با برگزاری نشستی خاص با برخی از اصحاب رسانه همسو با تیم کاری خود، عملاً نشان داده است که ماندگار نخواهد بود.

براساس این گزارش، پس از انتصاب ربیع فلاح جلودار به سمت استاندار مازندران و انتصاب یک نیروی ضعیف پرادعا به سمت مسئول روابط عمومی،متاسفانه بدعت دعوت های گزینشی در مازندران شروع شده است که علارغم چندین بار انتقاد از این بدعت نادرست، اما این رویه روز به روز پررنگ تر شده است بطوریکه که این بدعت به دیگر دستگاه ها و ادارات نیز سرایت نموده است.

مسئول روابط عمومی استانداری مازندان که از نیروهای پرادعا بوده و عملاً استانداری مازندران را با حضور خود و با عملکرد ضعیف و گزیشنی حاشیه دار نموده است باعث شده است که استاندار عملاً زیر سوال رفته و خود نیز راه را برای تغییر و جابه جایی خود هموار نموده است.

با توجه به نارضایتی های فراوان برخی از نمایندگان مازندران در مجلس و همچنین بسیاری از سیاسیون تاثیرگذار کشوری از عملکرد های ضعیف استاندار مازندران و تیم کاری وی از آنجاییکه شخص استاندار مازندران به این نتیجه رسیده است که با رفتن خود و انتصاب یک استاندار جوان تر و مقبول تر می تواند مازندران را به جایگاه واقعی خود برساند، در نتیجه در واپسین روزهای فعالیت خود بار دیگرسعی نموده است اشتباه خود و روابط عمومی ضعیف خود را در دعوت از رسانه ها به صورت گزینشی تکرار نماید.

امیدواریم وزیر کشور و دیگر مسئولان هرچه سریعتر نسبت به تغییر و جابه جایی ربیع فلاح جلودار اقدام نمایند تا مازندران بیش از این دچار ضرر نشود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :