آخرین عناوین

چهارشنبه 1 شهريور 1396-19:11 کد خبر:45503

رئیس و نائب رئیس جدید شورای شهر ساری انتخاب شدند:

مدینه و زلیکانی به سمت رئیس و نائب رئیس شورای شهر ساری انتخاب شدند/ شهردار ساری در سمت خود ابقا شد

سید مسعود مدینه رئیس شورای شهر ساری و همچنین زلیکانی از سوی منتخبین شورای شهر به سمت نائب رئیس شورای شهر ساری انتخاب شد.


به گزارش خزرخبر، در نخستین جلسه منتخبین پنجمین دوره شورای شهر ساری،که با حضور اسماعیل حسن زاده معاون سیاسی امنیتی فرماندار مرکز استان برگزارشد، پس از ادای سوگند توسط اعضاء ، رای گیری برای انتخاب رئیس سال اول شورا برگزار شد و سید مسعود مدینه که در دور قبل نائب رئیس شورا بوده است در این دوره با کسب ۸ رای از مجموع ۹ رای ماخوذه  برای مدت یک سال به سمت رئیس شورای شهر ساری انتخاب شد.

پس از انتخاب سید مسعود مدینه به عنوان رئیس سال اول شورا، علی اکبر زلیکانی نیز بعنوان تنها کاندیدای احراز پست نائب رئیسی با کسب ۹ رای از مجموع ۹ رای ماخوذه به مدت یکسال به این سمت برگزیده شد.

در ادامه این جلسه فرآیند انتخابات جهت شناخت سایر نفرات هیات رئیسه سال اول برگزار شد که منشی اول: قاسم قاسمی ومنشی دوم: سید علی آقامیری انتخاب گردیدند.

همچنین مهدی عبوری شهردار ساری با کسب 8 رای به سمت شهردار باقی ماند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ساروی
    پنجشنبه 2 شهريور 1396-10:4


    اعطای سمت از دست راست به دست چپ، ادامه ی روند کار با همان نواقص اجرایی و همان توانمندی سابق و ... چرا امورات را به دست افراد توانمند و کار بلد و نیروهای کارآمدتر و ... نمیسپارید، این برادران که در طول سالهای اخیر چرخ مسائل را در مسیرش نتوانستند آنگونه که باید هدایت کنند، چرا مجدد افسار به دست ایشان سپرده شده؟ آیا پای مسائل دیگه ای در میان است؟ منافع و امتیازات شخصی یا رونق و توسعه شهری؟؟؟