آخرین عناوین

پنجشنبه 2 شهريور 1396-9:1 کد خبر:45506

رئیس اداره گاز فریدونکنار هشدار داد:

فروش دستگاه‌های کاهنده گاز بدون اطلاع شرکت گاز در فریدونکنار/مردم مراقب سودجویان باشند

رئیس اداره گاز فریدونکنار گفت: دستگاه‌های کاهنده گاز در فریدونکنار توسط شرکت‌های خصوصی و سودجو به مردم فروخته می‌شود که بدون اطلاع شرکت گاز است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،علی ابراهیمی در شهرستان فریدونکنار، اظهار داشت: تعدادی از شرکت‌های خصوصی و غیر مجاز در راستای فروش دستگاه کاهنده مصرف گاز به درب منازل و واحدهای تجاری مردم این شهرستان مراجعه کرده و مدعی این بوده که از سوی شرکت گاز برای فروش این دستگاه‌ها آمده است.

وی با اشاره به فروش این دستگاه کاهنده مصرف گاز به مردم، افزود: شرکت‌های خصوصی و غیر مجاز برای جذب مردم برای بیمه کردن خانه‌هایشان در مقابل آتش‌سوزی دستگاه‌های کاهنده گاز را به مردم می‌فروشند.

رئیس اداره گاز فریدونکنار با تأکید بر اینکه این شرکت‌ها کاملا خصوصی بوده و هیچ ارتباط و هماهنگی با شرکت گاز ندارند، تصریح کرد: مردم نباید گول این  شرکت‌های سودجو و خصوصی را بخورند چرا که شرکت گاز مازندران و اداره گاز شهرستان فریدونکنار روی قبض‌هایی که مردم گاز بها را پرداخت می‌کنند یک هزینه‌ای به عنوان بیمه درج کرده و از مردم دریافت می‌کند.

این مسئول با اشاره به وجود هزینه‌ای به عنوان بیمه در قبض‌های گاز بها، بیان کرد: مردم می‌توانند برای وقوع حادثه‌هایی از جمله آتش‌سوزی و برق گرفتگی منازل و واحدهای تجاری مردم از این بیمه استفاده کرده و گول این افراد سودجو را نخورند.

ابراهیمی ادامه داد:این افراد در راستای مراجعه به مردم، دستگاه‌های کاهنده گاز خود را به آنها  فروخته و با عنوان اینکه برای شرکت گاز کار می‌کند در راستای بیمه مردم و فروش این دستگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

وی با تأکید بر تکذیب این شرکت‌های خصوصی و فروش دستگاه‌های کاهنده، خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها هیچ قراردادی با شرکت و اداره گاز استان مازندران و فریدونکنار نداشته و در همین راستا می‌خواهند با نام شرکت گاز دستگاه‌های  خود را به فروش برسانند.

رئیس اداره گاز فریدونکنار گفت: این شرک‌های خصوصی با یک شرکت بیمه هم قرارداد داشته که خود آنها خواستار بیمه مردم برای منازل و واحد های تجاری بوده که مردم نیازی نیست از این بیمه استفاده کنند چرا که روی قبض‌های گاز بهای مردم واحدهای تجاری، اداری، مسکونی و توریستی در مقابل حوادث‌های ناگوار بیمه بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :