آخرین عناوین

سه شنبه 7 بهمن 1393-21:7 کد خبر:4551

اقدام قاطعانه شهرداری بابل:

فرار ایرانسل از پرداخت عوارض/انسداد ورودی شرکت ایرانسل در بابل

شهرداری بابل جهت وصول مطالبات معوقه از ادارات و نهادهای مستقر در شهر، در اولین اقدام خود اقدام به انسداد ورودی مرکز ایرانسل بابل نمود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از سخن نیوز،مدیر روابط عمومی شهرداری بابل در خصوص  انسداد ورودی شرکت ایرانسل توسط شهرداری بابل گفت: پیرو اخطارهای قبلی این شهرداری به مرکز فوق مبنی بر پرداخت جرائم وعوارض مربوط به ساختمان متعلق به آن شرکت و عدم پرداخت آن توسط شرکت ایرانسل، شهرداری نسبت به انسداد مسیر ورودی آن مرکز در حریم پیاده رو متعلق به شهرداری اقدام نمود.

کیانی مدیر مالی و پشتیبانی و منابع انسانی  و معاونت شهردار بابل  با اشاره اینکه شهرداری بابل با توجه به حجم پروژه های در دست اجرا و  وضعیت اعتبارات  و توان مالی فعلی آن اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه های پایانی سال و در راستای انجام وظیفه خدمات دهی بهتر به شهروندان شهر بابل، این روند برای وصول مطالبات شهرداری ازدیگر سازمان ها، شرکت ها ادامه خواهد داشت.

آنچه باعث تاسف می باشد این است که شرکت ایرانسل که با توجه به راندمان کاری آن به عنوان یک کالای فرهنگی در افکارعمومی مطرح است  و با ارسال پیامک رفتارهای پسندیده را آموزش می دهد خود به قانون عمل نکرده و نیاز به پند و اندرز دارد.

 نکته دیگر این می باشد که شرکت ایرانسل به عنوان یک شرکت معتبر و معروف در افکارعمومی،جهت پرداخت بدهی هایش آن هم نسبت به یک دستگاه  خدمات رسانی کوتاهی می ورزد و مشکلات مالی خود را درشت نمائی می کند جای بحث است و موضوع دیگر اینکه این شرکت در برابر مشتریان خود مابین مکالمات تلفنی ،تعارفی در قطعی ارتباطات ندارد.

بر پایه این گزارش،از آن جائیکه شهرداری به عنوان یک دستگاه غیردولتی محسوب می شود، و در جهت رفاه ، آسایش و آرامش شهروندان گام برمی دارد، اخلاق و قانون و عقل حکم می کند که نسبت به پرداخت هزینه های آن به موقع اقدام شود تا از محل این پرداخت ها ،پروژه های نیمه تمام و دردست اقدام سرعت لازم را بگیرد.

کلام آخر اینکه انسداد ورودی شرکت ایرانسل بابل توسط شهرداری این شهرستان حرکت بسیار جالب و ارزشی است  که اگر دیگر شرکت های بخش خصوصی و دولتی همپای شرکت ایرانسل گام بر دارند و نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام نکنند مسلما شهرداری در بخش مبلمان شهرداری و خدمات رسانی دچار مشکلات عدیده خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • جمعه 10 بهمن 1393-13:59


    از شهردار ساری یاد گرفتن،کار خوبیه واسه طلب مطالبات،کاش سازمانهای دیگه هم یاد بگیرن