آخرین عناوین

شنبه 4 شهريور 1396-18:35 کد خبر:45529

گلایه امام جمعه گلوگاه از مدیران ارشد مازندران:

بین شهرستان‌ها تبعیض قائل نشوید / گلوگاه مدیری در استان ندارد

امام جمعه گلوگاه گفت: نباید بین شهرستان‌ها تبعیض قائل شوند، مدیرکل در هر استان پل اقتصادی به شهرستان‌ها است و شهرستان گلوگاه هیچ کسی در استان ندارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، امام جمعه گلوگاه با اشاره به اینکه تقسیم قدرت و مدیریت باید عادلانه باشد، گفت: نباید بین شهرستان‌ها تبعیض قائل شوند.

سیدابراهیم میراحمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: نباید بین شهرستان‌ها تبعیض قائل شوند، مدیرکل در هر استان پل اقتصادی به شهرستان‌ها است و شهرستان گلوگاه هیچ کسی در استان ندارد.

وی افزود: تقسیم قدرت و مدیریت باید عادلانه باشد، از استانداری مازندران درخواست می‌کنیم حداقل یک نفر از شهرستان گلوگاه به عنوان مدیرکل انتخاب کنند،دولت اگر بخواهد به موفقیت برسد باید براساس نقشه کلی نظام حرکت کند.

امام جمعه گلوگاه بیان کرد: ما باید به دولت یاری برسانیم،کمک به دولت کمک به نظام است، چهار سال فرصت استثنایی و طلایی را پیش رو داریم.

این مسئول گفت: ما با علم به شعار ما می‌توانیم کارها را پیش خواهیم برد، ما می‌توانیم زیرا نیروهای غنی و متفکر داریم و ذخایر زیرزمینی و کلی منابع طبیعی و امکانات داریم، باید از امکانات جهت پیشرفت جامعه به خوبی استفاده کنیم.

میراحمدی افزود: تا زمانی که میکروب اقتصادی و فساد در جامعه وجود داشته باشد پیشرفت نخواهیم کرد، مبارزه با فساد برای نجات اقتصاد کشور باید جدی گرفته شود.

وی با اشاره به تحکیم بنیان خانواده ها بیان کرد: در خانواده باید اصول زندگی مشترک رعایت شود اگر نیازها در خانواده برطرف نشود با خطر جدی مواجه خواهیم شد.

امام جمعه گلوگاه گفت:در زندگی مشترک اصل را بر سازش بگذارید تا از پیش روی اختلافات جلوگیری شود، شکافی که بین زن و شوهر ایجاد می‌شود زندگی آنها را از بین خواهد برد بنابراین برای از بین بردن اختلافات شدید به جای مراجعه به دادگاه به یک ریش سفید در خانواده مراجعه کنید.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :