آخرین عناوین

شنبه 4 شهريور 1396-19:19 کد خبر:45533

سخنی با شهردار موفق؛ محکم قدم بردار:

نمی توانیم چشمان مان را ببندیم و بگوئیم این شهردار باشد یا نباشد / کارنامه با ما حرف می زند

تا نامش می آید ناخودآگاه یاد شهر ساری می افتیم،انگار پیوندی عجیبی برقرار شده است بین این دو نام " عبوری - ساری"!


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، "مهدی عبوری"! تا نامش می آید ناخودآگاه یاد شهر ساری می افتیم،انگار پیوندی عجیبی برقرار شده است بین این دو نام " عبوری - ساری"!

مهدی عبوری سال هاست که مسئولیت شهرداری مرکز استان مازندران را در دست گرفته است و هر سال بیشتر از سال قبل در بین مردم شهرش جایگاهی از نوع محبوبیت به دست می آورد.

کارنامه ای که عبوری در سال های قبل از خود برجا گذاشته است و البته جایگاهی که وی در بین مردم شهرش به دست آورده باعث شد تا اعضای شورای شهر دوره پنجم ساری بدون بررسی رزومه گزینه ای دیگر ، مستقیما به سراغ عبوری بروند و بار دیگر سکان هدایت شهرداری ساری را به وی بسپارند.

منتقدین عبوری باید قبول کنند ، نمی توانیم چشمان مان را ببندیم و بگوئیم چون از فلان آقا خوشمان نمی آید پس نباشد، به نظر می رسد این روزها بعضی نقد ها از عبوری اینگونه است ولی آنچیزی که مهم می باشد این است که کارنامه هر فرد تجلی عملکرد اوست و این کارنامه است که با ما حرف می زند.

نباید از این مهم بگذریم که امروز ، عبوری به سرمایه ی انسانی برای مازندران تبدیل شده است و بی شک در آینده ای نه چندان دور باید از این سرمایه در سطوح کلان مدیریتی استفاده شود ولی امروز انتظاری که از عبوری می رود این است ، با یک برنامه ریزی صحیح  حرکت قطار توسعه شهر ساری در مسیر درست را تداوم بخشد .

هرچند عبوری به خاطر همان جوانی اش ، اشتباهاتی هر چند کوچک هم در سال های اخیر داشت ولی مطمئناً نقاط قوت عملکرد او بسیار بیشتر از لغزش هایش بوده است.

از شهردار جوان ساری انتظار می رود ، روزهای پیش رو را با برطرف کردن نقاط ضعف گذشته و استفاده از مشاوران متخصص تر ، فرصتی برای تجربه اندوزی ارزشمند برای رسیدن به صندلی های مهمتر بداند .

بی شک ماه ها و سال های آینده ، صندلی های مهمی در استان به عبوری و عبوری ها خواهد رسید و چه خوب است آن زمان هیچ فردی بابت آینده ی مدیریت آن صندلی ها احساس نگرانی نکند.

پس نکته ی آخر اینکه : چشم مان را به روی سرمایه های جوان‌مان نبندیم...

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :