آخرین عناوین

يکشنبه 5 شهريور 1396-8:55 کد خبر:45535

پس از کش‌وقوس‌های فراوان صورت گرفت:

انتصاب سرپرست شهرداری آمل

پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرپرست جدید شهرداری آمل، توسط اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آمل منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، نخستین جلسه اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آمل امروز با محوریت انتخاب سرپرست شهرداری با حضور اعضا برگزار و دوست محمد کوهستانی به جای احمد امیرسلیمانی به عنوان سرپرست شهرداری این شهرستان انتخاب شد.

شورانشینان آملی که در دور جدید با رأی مردم به کرسی شورای شهر نشستند برای انتخاب رئیس و نائب رئیس دو جلسه را به حد نصاب نرساندند و در سومین جلسه تعیین تکلیف بدون حضور همه اعضا قائله را خاتمه دادند.

در این نشست که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، ابتدا خبر انتخاب سعیدی مدیر امور مالی شهرداری آمل به عنوان سرپرست شهرداری مطرح شده و این خبر مهم در فضای مجازی مخابره شد.

ولی به یک ‌باره روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل اعلام کرد که جلسه انتخاب سرپرست شهرداری همچنان ادامه دارد هر چند نظر اعضای شورای شهر درباره سرپرست تغییر کرده است و این بار هم گزینه دیگری بر روی میزشان قرار گرفت.

دوست‌محمد کوهستانی معاون مالی و اداری شهرداری آمل گزینه دوم بود که خبر انتخاب او به عنوان سرپرست شهرداری با قوت اعلام شده و اعضای 9 نفره شورای اسلامی شهر آمل در پنجم دوره فعالیت شورانشینان بر این تصمیم ایستادگی داشتند.

جلسه معارفه دوست‌ محمد کوهستانی هم با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهرداری آمل شامگاه امروز برگزار شد تا به صورت رسمی این مسئول کار خود را در شهرداری آمل آغاز کند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :