آخرین عناوین

يکشنبه 5 شهريور 1396-10:23 کد خبر:45537

سخنگوی اورژانس مازندران خبر داد:

تصادف اتوبوس با پراید در محور هراز 1 کشته و 4 مصدوم داشت

سخنگوی مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 مازندران گفت: تصادف اتوبوس با یک دستگاه پراید در منطقه کلرد محور هراز یک کشته و 4 مصدوم بر جای گذاشت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، اتوبوس در حال تردد از محور هراز شب گذشته با خودرو سواری پراید برخورد شدیدی داشت که منجر به فوت و جرح تعدادی از مسافران این جاده شریانی شد.

پیچ منگل منطقه کهرود محور هراز محل حادثه تصادف رخ به رخ بود که بلافاصله عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر و مأموران اورژانس 115 وارد میدان شدند.

این تصادف به صورت رخ به رخ در پیچ منگل منطقه کهرود محور هراز بوده و برخی عوامل حاضر در صحنه خبر از برخورد چند خودروی سواری و اتوبوس دادند.

عوامل امداد و نجات هلال احمر و اورژانس 115 در حال اعزام نیرو به محل حادثه هستند و احتمال می‌شود میزان خسارت جرحی و یا تعداد مصدومان و فوتی با توجه به محبوس شدن مسافران بین خودروها در این حادثه بالا باشد.

سخنگوی مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 مازندران در حاشیه این تصادف اظهار کرد: این حادثه رانندگی بین دو خودروی پراید و اتوبوس عبوری از محور مواصلاتی هراز اتفاق افتاد.

زکریا اشک‌پور با اعلام اینکه این حادثه یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت، افزود: ساعت 21 و 30 دقیقه شب مرکز پیام اورژانس آمل خبر تصادف اتوبوس و خودروی سواری را دریافت کرد و با سرعت مأموران اورژانس به همراه آمبولانس‌های پایگاه سقرچی، آمل یک، آمل سه و جمعیت هلال احمر کهرود وارد عملیات شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 مازندران محل حادثه را در منطقه کلرد قبل از تونل جدید سد هراز دانست و یادآور شد: زن ۴۰ ساله در این تصادف در دم جان داد.

این مسئول بیان کرد: دو زن و دو مرد مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات درمانی اولیه عوامل امداد و نجات برای درمان تکمیلی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل انتقال یافتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :