آخرین عناوین

يکشنبه 5 شهريور 1396-12:8 کد خبر:45543

مسئولان استان چه می کنند ؟

دستور عجیب وزیر کشور به استانداران مازندران و تهران برای امامزاده هاشم (ع) !

به نظر می رسد تعلل مدیران ارشد مازندران و اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران سبب چنین اقدام عجیبی از سوی وزیر کشور شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،در حالی که انتظار می رفت وزیر کشور با صراحت از تعلق امامزاده هاشم ( ع ) و دماوند به استان مازندران مکاتبه کند اما در کمال تعجب در نامه ای به استانداران مازندران و تهران ، خواستار تعیین هیئت امنا برای این امامزاده واجب التعظیم شده است .

براساس این گزارش، بخشدار لاریجان در گفتگویی با تایید این خبر به دستور وزیر کشور برای انتخاب هیأت امنای امامزاده هاشم اشاره کرد و گفت: آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) برای آمل و مازندران است.

وی با بیان به برخی مشکلات در زمینه آستان مقدس امامزاده هاشم(ع)، یادآور شد : آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) برای استان مازندران و شهرستان آمل است هر چند وزیر کشور هم در این رابطه به استانداران مازندران و تهران طی مکاتبه‌ای اعلام کرده که هیأت امنای جدید این مکان واجب‌التعظیم را معرفی کنند.

به نظر می رسد تعلل مدیران ارشد مازندران و اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران سبب مکاتباتی اینچنینی شده و انتظار می رود مدیران استانی در هر سطح به جد مدافع تمامیت ارضی استان بوده و از تعلق امالمزاده هاشم به استان مازندران و شهرستان آمل دفاع نمایند .

بدون تردید مسئولان استان باید گزارشی از اقدامات خود را در این خصوص به مازنی ها ارائه نمایند و در صورت تضییع حقوق مازندران در این موضوع ، مردم را در جریان قرار دهند و حاضر به پذیرش مکاتباتی دستوری که خروجی آن نادیده انگاشتن حق مردم استان توسط هر مقام بالادستی است سر باز زنند .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :