آخرین عناوین

يکشنبه 5 شهريور 1396-17:21 کد خبر:45545

رئیس کل دادگستری استان مازندران اعلام کرد:

عملکرد مدیران مازندران در ساماندهی مجتمع‌های شن و ماسه رضایت‌بخش نبوده است

رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: عملکرد مدیران اجرایی استان در خصوص ساماندهی مجتمع‌های شن و ماسه تاکنون رضایت‌بخش نبوده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، محمدعلی تقوی‌فرد در جلسه ساماندهی مجتمع‌های شن و ماسه استان، وجود معدن در غرب استان را امری ضروری برشمرد و اظهار داشت: ادارات ‌کل منابع طبیعی، محیط زیست و آب منطقه‌ای استان با قید فوریت، مکان مناسبی را برای احداث معدن، کارشناسی و تحویل دهند.

وی ساماندهی مجتمع‌های شن و ماسه مازندران را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود:سازمان‌های صنعت و معدن و تجارت، محیط زیست، منابع طبیعی و مدیران اجرایی استان، توجه ویژه‌ای را در خصوص انتقال و بهره‌برداری معادن در غرب و سایر نقاط استان لحاظ کنند.

رئیس‌کل دادگستری مازندران تصریح کرد: عملکرد مدیران اجرایی استان در خصوص ساماندهی مجتمع‌های شن و ماسه تاکنون رضایت‌بخش نبوده است و بهبود این وضعیت باید مدنظر ویژه قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای ساماندهی مجتمع‌های شن و ماسه استان، کارگروهی به مدیریت معاون عمرانی استاندار مازندران و حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع جلسه تشکیل و با تعیین زمان‌بندی مناسب برای پیگیری موضوع، در خصوص موارد مطروحه بحث و بررسی دقیق صورت گیرد.

تقوی‌فرد گفت: بدیهی است اقدام مدیران در زمان‌بندی تعیین شده، نشان از قوت و ضعف عملکرد آنان خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :