آخرین عناوین

يکشنبه 5 شهريور 1396-17:54 کد خبر:45546

دادستان دادسرای عمومی مرکز مازندران اعلام کرد:

هر گونه کشف حجاب در خودرو منجر به توقیف می شود

دادستان عمومی انقلاب شهرستان ساری گفت: هر گونه کشف حجاب در خودرو منجر به توقیف و معرفی به دستگاه قضایی می شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز،اسدالله جعفری، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز مازندران امروز(5شهریور) در دومین جلسه شورای هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: ضرورت دارد تا ترویج این فرهنگ در جامعه منسجم تر اجرا شود.

وی افزود:با توجه به اینکه اقدامات منسجم و قابل توجه ای در این زمینه در استان شکل گرفته است اما به نظر می رسد خروجی لازم و آثار محسوس آن به خوبی پیدا نیست.

جعفری اجرای امر به معروف و نهی از منکر در شهرک های ساحلی و محدوده استان را امری ضروری دانست و گفت:متاسفانه در مقابل ناهنجاری های اجتماعی توجه چندانی به این حوزه در این شهرک ها نمی شود و درصورت بی توجهی، این شهرک ها به کانون ناهنجاریها تبدیل خواهند شد .

وی به نقش آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: دستگاه تعلیم و تربیت با صدور دستورالعمل در جهت حفظ پوشش در مدارس و عدم استفاده از گوشی همراه در کلاس درس تاکید کنند.

جعفری با تاکید براینکه هر گونه کشف حجاب در خودرو منجر به توقیف و معرفی به دستگاه قضایی می شود، افزود:علیرغم اینکه وسایل نقلیه عمومی را جزء حریم خصوصی قلمداد می کنند اما من بر این امر اعتقادی ندارم با هر گونه کشف حجاب برخورد قانونی می شود.

وی یادآورشد: با کشف حجاب در سواحل ،جت اسکی و قایق موتوری نیز برخورد قانونی می شود.

جعفری برلزوم نظارت بر فروشگاهای تولید پوشاک وعرضه پوشاک هایی که با شئون اسلامی مغایرت دارد، تاکید کرد و گفت:عرضه پوشاک های نامناسب یکی از چالش های مهم در جامعه اسلامی تلقی می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :