آخرین عناوین

پنجشنبه 9 بهمن 1393-18:59 کد خبر:4555

هشدار فرماندار نوشهر به شرکت گاز و آب:

نوشهر با افت فشار گاز مواجه است/آماده باش به مسئولان شرکت آب

فرماندار نوشهر گفت: با توجه به حجم بالای حضور مسافران و گردشگران در نوشهر، با افت فشار گاز مواجه هستیم که در این باره نیز اداره گاز اقدامات لازم و پیشگیرانه را انجام دهد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدعلی قمی‌اویلی در نخستین جلسه ستاد ساماندهی سواحل نوشهر با بیان اینکه اجرای طرح سالم‌سازی دریا از سوم خرداد 94 در نوشهر آغاز می‌شود، اظهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه ساحل در حال انجام است و برای میزبانی از مسافران و میهمانان آماده می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرک‌ها و ویلاهای خصوصی و دولتی در نوشهر باید آخرین آمارهای خود را به ما اعلام کنند، افزود: باید تدابیری اندیشیده شود تا در سواحل خصوصی آمار غریق بالا نرود و اداره ورزش و جوانان باید در این باره بحث به‌کارگیری ناجیان غریق و آموزش آنها را در دستور کار خود قرار دهد.

فرماندار نوشهر تاکید کرد: باید ورودی‌های منتهی به سواحلی که بیشترین آمار غریق را داشته‌اند از سوی متولیان امر و بخشداری مرکزی نوشهر مسدود شود.

وی بیان کرد: شورای بخش مرکزی باید در سواحل بیشتر کار کنند تا هم مشکلات در حوزه غریق به‌وجود نیاید و هم با این کار حتی می‌توانند اشتغال‌زایی کنند.

قمی‌اویلی گفت: بازدیدهای میدانی از مجموعه اقدامات انجام شده در سواحل، هتل‌ها و اماکن تفریحی و توریستی نوشهر تا قبل از فرا رسیدن نوروز انجام می‌شود تا نواقصی برای میزبانی وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه گاهی در پایان سال با کمبود آب مواجه می‌شویم، خاطرنشان کرد: آب و فاضلاب شهری و روستایی از هم‌اکنون تدابیر لازم را برای پیشگیری از کمبود و افت فشار آب بیندیشند تا در پیک مسافر مشکلی به‌وجود نیاید.

نماینده عالی دولت در شهرستان نوشهر افزود: در بحث گاز نیز با توجه به حجم بالای حضور مسافران و گردشگران در نوشهر، با افت فشار گاز مواجه هستیم که در این باره نیز اداره گاز اقدامات لازم و پیشگیرانه را انجام دهد و اداره گاز نیز با کسانی که از انشعابات غیرمجاز استفاده می‌کنند برخورد قانونی کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نوشهر نیز اظهار کرد: طرح راهنمایی مسافران نوروزی در دو سوی شهر نوشهر با ایجاد پایگاه‌های راهنمایی مسافران از 25 اسفند امسال کار خود را آغاز می‌کند.

امیر‌حسین عسگریان با بیان اینکه پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر در نوشهر و کجور آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است، گفت: تجهیزات امدادی و انواع داروهای مورد نیاز به این پایگاه‌ها رسید و یک تیم مجهز به امکانات امدادی نیز برای ارائه خدمات امداد و نجات در شرایط خاص، مانند گم شدن افرادی که به جنگل‌های منطقه می‌روند، آماده خدمت در ایام نوروز هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :