آخرین عناوین

دوشنبه 6 شهريور 1396-9:4 کد خبر:45555

صدوقي مازندراني پس از بازديد از بوستان ولايت:

فعاليت هاي شهرداري ساري الگويي براي ساير شهرهاي استان

صدوقي مازندراني پس از بازديد از روند احداث بوستان ولايت گفت:اقدامات شهرداري ساري الگوي مناسبي براي ساير شهرهاي استان مي باشد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، صدوقي مازندراني ، جمعي از روحانيون و علماي مركز استان، مهدي عبوري شهردار ساري ، مسعود مدينه رييس و شمشيربند عضو شوراي اسلامي شهر ساري از روند احداث بوستان ولايت بازديد كردند.

دراين بازديد صدوقي مازندراني در سخناني با قرائت آياتي از كلام الله مجيد و ذكر احاديثي پيرامون امانت و امانتداري و ضمن قدرداني از فعاليت هاي مديريت شهري در چهار سال گذشته، ابقا شهردار ساري در راس مديريت شهري را نشان دهنده شايستگي و اعتماد شهروندان به اقدامات شهرداري دانست و گفت: عبوري شهردار ساري امانتي كه شوراي چهارم به او سپرده بود را بهتر از آنچه كه تحويل گرفته بود به شوراي پنجم سپرد.

وي با اشاره به حمايت هاي شوراي اسلامي دوره چهارم شهر ساري از شهرداري افزود: شهروندان ساروي از خدمات سالهاي اخير شهرداري ساري رضايت داشته اند و اميدواريم با حمايت ها و پشتيباني ها در دوره جديد هم اين سازندگي ها ادامه يابد.

صدوقي مازندراني به تملك پادگان ارتش اشاره و بيان كرد: با حمايت ها و پيگيري هاي اعضاي شوراي اسلامي شهر و خصوصاً شهردار جهادي ساري،اين آرزوي ديرينه مردم محقق شد و اينك با احداث اين بوستان مركز مازندران شاهد تحول عظيمي خواهد بود و اين اقدامات جهادي بايد تسريع و حفظ گردد.

صدوقي مازندراني ساخت چهار موزه در بوستان ولايت را فرصت مناسبي براي شناساندن تاريخ و بزرگان ساري به مردم دانست و اظهار داشت:مي توان با برنامه ريزي در قسمتي از اين موزه به گسترش فرهنگ حجاب در جامعه پرداخته شود.

وي خاطرنشان كرد: اقدامات شهرداري ساري الگوي مناسبي براي ساير شهرهاي استان مي باشد و اميدوارم اين خدمات گستره بيشتري را در برگيرد.

در ادامه اين بازديد مهدي عبوري شهردار ساري با قدرداني از توجه ويژه علما و روحانيون شهر به اقدامات مديريت شهري ، به قسمتهاي مختلف بوستان در حال احداث ولايت اشاره و اظهار داشت:ساخت و نصب سرديس و تنديس بزرگان و مشاهير استان و ساري در دست اقدام است و يكي از موزه هاي بوستان به اين زمينه اختصاص داده خواهد شد.

عبوري يادآور شد: هدف مديريت شهري ،خدمت صادقانه در جهت حل مشكلات شهروندان خواهد بود و با هم افزايي و همدلي گام هاي بزرگي در اين زمينه بر خواهيم داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :