آخرین عناوین

سه شنبه 7 شهريور 1396-8:59 کد خبر:45568

داستان ادامه دار مرگ مادر باردار در مازندران:

پیوند تلخ مادر و دختر کوچولو زیر تَلی از خاک سرد!

بالاخره حسنا کوچولو، داغ مادر را تاب نیاورد و امروز عطای دنیا را به لقایش بخشید و روح از کالبد نحیفش پرکشید و به دیار باقی شتافت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، چندی پیش مادر بارداری با علائم فشار خون بالا به بیمارستان رازی مراجعه کرده و با وجود اینکه هنوز به زمان زایمانش دو هفته‌ای باقی مانده بود، به تشخیص پزشک و کادر پزشکی بیمارستان و به تأیید بستگانش بدون اخذ رضایت از همسر، نوزادش را به دنیا می‌آورد.

این در حالی است که مرحومه پاداشی، بعد از 9 ماه چشم‌انتظاری و تحمل مشقات بارداری، طعم در آغوش کشیدن دخترکش را نچشید و چند ساعت بعد از وضع حمل به ‌دلیل خونریزی رحم، ایست قلبی و یا دلیلی که هنوز اعلام نشده جان به جان آفرین تسلیم کرد.

نوزاد این مادر نیز به‌ دلیل استفاده از دارو و مهیا نبودن شرایط برای به ‌دنیا آمدن و نرسیدن اکسیژن کافی به مغز، حال چندان مساعدی نداشت و به گفته بستگان نزدیک مرحومه، امیدواری برای زنده ماندنش نصف و نیمه بود.

تا اینکه بالاخره حسنا کوچولو، داغ مادر را تاب نیاورد و امروز عطای دنیا را به لقایش بخشید و روح از کالبد نحیفش پر کشید و به دیار باقی شتافت.

امشب، دل‌آشوبه‌های مادر حسنا به پایان رسید و دیدارشان در دنیای ابدی زیر خروارها خاک سرد بعد از روزها دوری و بی‌قراری پیوند خورد.

حالا حُسین 11 ساله مانده است و غم بی‌پایان عروج مادر جوان و خواهرش که بوی مادر را برایش تداعی می‌کرد.

براساس این گزارش، پیکر این طفل در جوار مادر مرحومش به خاک سپرده شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :