آخرین عناوین

سه شنبه 7 شهريور 1396-9:10 کد خبر:45569

فرماندار فریدونکنار خبر داد:

4 پروژه مسکن مهر فریدونکنار ناتمام است

فرماندار فریدونکنار گفت: چهار پروژه مسکن مهر ناتمام رها شده و پل کمربندی غربی با گذشت بیش از 15 سال هنوز به بهره برداری نرسیده است و این موضوع در شان مردم نیست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حسین منفردی شب جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: فریدونکنار دارای قطب اقتصادی با محوریت کشاورزی است که مورد توجه خاص دولت قرار دارد و در تجهیز و نوسازی اراضی و اقدامات این حوزه 123 میلیارد و 779 میلیون ریال اعتبار در این شهرستان  هزینه شده است.

وی با بیان اینکه احداث واحدهای مرغداری و دوره های آموزشی خوبی در همین راستا محقق شده است، افزود: در بخش بندر فریدونکنار پس از لایروبی در چهار ماهه نخست امسال 39 میلیارد ریال درآمد حاصل شد که در مقایسه با سال گذشته 145 درصد افزایش نشان می‌دهد.

فرماندار فریدونکنار با تاکید بر اینکه در بخش آب روستایی بیش از 10 میلیارد ریال برای 22 روستا در فریدونکنار هزینه شده است، تصریح کرد: در بخش فرهنگ و آموزش هفت رتبه برتر استانی در معلم پژوهنده، رتبه نخست استان و دوم کشور توسط سرود فرهنگیان و رتبه‌های برتر پیشرفت تحصیلی و دوم و سوم رباتیک کشوری و جشنواره جابربن حیان را نیز داشته‌ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه ادارت کار، تعاون رفاه اجتماعی، فنی‌وحرفه‌ای، بیمه سلامت و پزشکی قانونی در این دولت در فریدونکنار مستقل و مستقر شدند، بیان کرد: اداره محیط زیست روزهای بعد در این شهرستان افتتاح می‌شود.

منفردی با بیان اینکه ساختمان 800 متر مربعی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار ساخته شد، ادامه داد: اجرای طرح‌های هادی روستایی و بازنگری پنج طرح هادی در روستاهای فریدونکنار نیز محقق شده است.

وی با تاکید بر اینکه 500 جلد سند در روستاهای این شهرستان صادر و تحویل مالکان شده است، خاطرنشان کرد: در بحث اجتماعی و طرح دریا امسال 66 درصد کاهش غریق در این شهرستان رقم خورده است و همچنین ویژه برنامه‌های فرهنگی خوبی در حال اجرا قرار دارد.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه در بهداشت و درمان اقدامات جدی و شایسته انجام شد و تنها بیمارستان فریدونکنار نوسازی و تجهیز شده تا رتبه نخست خدمات‌دهی را کسب کرد، گفت: کلینیک ویژه بیمارستان فریدونکنار در هفته دولت افتتاح شده، چند مرکز بهداشتی در شهرستان احداث و تجهیز شده و بیمه سلامت نیز خدمات خوبی ارائه داده و در گستره خوبی مردم فریدونکنار را تحت پوشش دارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه در بخش زباله‌های بیمارستانی و عفونی خدمات خوبی انجام شده است، اظهار کرد: 9 میلیارد و 750 میلیون ریال برای تجهیز، نوسازی و بهسازی اماکن ورزشی شهرستان اختصاص یافته است.

منفردی با اشاره به اینکه فریدونکنار را با برنج می‌شناسند، افزود: در همین راستا طرح یکپارچه سازی به خوبی اجرا شده و خواستار ادامه این روند هستیم و لاینینگ نهرها نیز باید در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه پل کمربندی غربی فریدونکنار نیز با بیش از 15 سال گذشت از زمان شروع کار هنوز به بهره‌ برداری نرسیده که این موضوع در شان مردم نیست، تصریح کرد: در انتخابات اخیر فریدونکناری‌ها 91 درصد مشارکت داشتند و بیش از 52 درصد به رییس جمهور منتخب رای دادند که این موضوع وظیفه دولت و دولتمردان نسبت به مردم این شهرستان را مهم‌تر کرده است.

فرماندار فریدونکنار با تاکید بر اینکه در شهرستانی ارزشی و فرهنگی هستیم که کمبود امکانات فرهنگی دارد، بیان کرد: مجتمع فرهنگی شهرستان با این اعتبارات شهرستانی راه به جایی نمی‌برد و این پروژه نیازمند اعتبارات استانی است.

این مسئول با اشاره به اینکه فرسوده بودن شبکه آبرسانی موجب آلودگی آب شرب در شهرستان شده که باید مورد توجه ویژه باشد و اگر سه ژنراتور دیگر به این شبکه اضافه شود، مشکل کنونی برطرف می‌شود، ادامه داد: مشکل برق در این شهرستان برای همه مردم به ویژه فعالان شالیکوبی‌ها زحمت ایجاد کرده که باید مورد توجه قرار بگیرد.

منفردی با تاکید بر اینکه در بازنگری طرح‌های هادی برخی روستاهای فریدونکنار نیز نیازمند توجه ویژه هستیم، گفت: چهار پروژه مسکن مهر فریدونکنار ناتمام و رها شده است که باید فکری به حال آن شود و همچنین ناجیان غریق در دریای فریدونکنار خواستار پرداخت به موقع حقوق خود هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :