آخرین عناوین

جمعه 10 بهمن 1393-15:36 کد خبر:4557

بدون هر گونه اطلاع رسانی انجام شد:

قطع گاز بخش‌هایی از مرکز مازندران

گاز بخش‌هایی از شهرستان ساری در مرکز مازندران از ساعتی قبل قطع شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، گاز خیابان‌های جام جم، بخشی از میدان امام و بلوار پاسداران ساری ساعتی قبل قطع شد، این در حالی است که اطلاعیه و پیامی از سوی شرکت گاز مازندران بر روی سایت اطلاع‌رسانی این شرکت مشاهده نمی‌شود و آخرین اطلاعیه قطعی گاز به سال گذشته بازمی‌گردد.

قطع گاز در آخرین روز هفته، باعث اعتراض گسترده مردم این مناطق ساری شده است.

امید است با لحاظ کردن مدیریت بحران و رسیدگی به مشکلات ایجاد شده در امر پوشش نارسایی گاز، هرچه زودتر شاهد بازگشت این نعمت خدادادی باشیم.

بر پایه همین گزارش،معاون عمرانی استاندار مازندران با تایید این خبر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: این قطعی گاز به دلیل انجام عملیات ترمیم لوله‌های مسیر مناطقی از جنوب شهر ساری بوده است.

علی نبیان افزود: قطعی گاز از صبح امروز آغاز شده و تا شامگاه امشب در مناطق بلوار عسگری محمدیان، کوی کارمندان، خیابان جام جم، بلوار پاسداران و میدان امام خمینی (ره) گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه از امشب هوای مازندران کمی سردتر می‌شود، به مردم اطمینان داد: تا پایان سال قطعی گاز در شهرها و روستاهای استان حادث نشود.

نبیان با بیان اینکه خوشبختانه امسال هیچ گزارشی مبنی بر قطعی گاز شدید در نقاط استان گزارش نشده است، افزود: ستاد مدیریت بحران استان در آماده باش کامل در شرایط احتمالی است.

مازندران، سال 87 با بحران قطعی ماهانه گاز به دلیل جلوگیری از واردات گاز ترکمنستان به ایران مواجه بوده است.

هم اکنون گاز همه مناطق استان‌های مازندران، گلستان و سمنان و مناطقی از استان گیلان از طریق واردات گاز ایران به ترکمنستان و انتقال گاز عسلویه به شمال کشور تامین می‌شود

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • علی
    شنبه 11 بهمن 1393-22:15


    استاد اطلاع رسانی شده بود از طریق صدا و سیما و رسانه های محلی ممنونم