آخرین عناوین

سه شنبه 7 شهريور 1396-9:40 کد خبر:45570

فرماندار ویژه تنکابن اعلام کرد:

ساخت بیمارستان قلب باز تنکابن معطل مانده است

فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان گفت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی فوق تخصصی جراحی قلب باز سه سال معطل‌مانده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، سید امیر حسینی جو در نشست شورای اداری این شهرستان، با اشاره به پروژه‌های نیمه کاره و زیر ساختی تنکابن گفت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابه فوق تخصصی جراحی قلب باز حدود ۳ سال است که معطل مانده و نیازمند حمایت ویژه هئیت دولت جهت تسریع در ساخت آن هستیم.

حسینی جو ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان بویژه شهید رجایی و باهنر گفت:این دو شهید الگوی مدیریت جهادی و انقلابی در نظام اسلامی هستند.

وی افزود:شهرستان تنکابن بدلیل دارا بودن جاذبه‌های خدادادی از موقعیت جغرافیایی ویژه ای در غرب مازندران برخوردار بوده و از نظر جمعیت چهارمین شهریتان پرجمعیت مازندران است و جمعیت تنکابن بر اساس سرشماری در سال ۹۵، ۱۶۶ هزار نفر بوده و دارای چهار شهر و سه بخش است.

فرماندار تنکابن با اشاره به پیشینه تاریخی این شهرستان، اظهار داشت: تنکابن خاستگاه مشروطه بوده و در سال ۱۳۱۴ فرمانداری آن تأسیس شد و تنکابن در حال حاضر دادای دستگاه‌های اجرایی فعال بوده و عنوان معاون مدیر کل دارند و در خواستمان این است که نسبت به تفویض اختیارات توجه شود.

این مسئول با بیان اینکه تنکابن سه شهید در مبارزات انقلابی تقدیم کرده است، عنوان کرد: حضور چشم گیر مردم تنکابن در دفاع مقدس چشمگیر بوده و دارای دانشگاه‌های معتبر است و در بخش کشاورزی دارای رتبه برتر تولید کیوی، گل و گیاه و آبزیان و شیلات بوده و در بخش گردشگری جاذبه‌های آن کم نظیر است.

وی با اشاره به حضور ۹۸ درصدی مردم تنکابن در انتخابات اخیر، افزود: ۷۰ درصد آرای مردم مربوط به روحانی بوده و ۱۲ درصد نسبت به دوره گذشته افزایش داشت.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت هرمنطقه ای در گروی همدلی مردم و مسئولان آن است؛ تصریح کرد: تدوین طرح جامع گردشگری تنکابن از خواسته‌های اساسی این شهرستان بوده و با تدوین آن برای ۵ هزار نفر در سال، اشتغال ایجاد می‌شود.

حسینی جو رینگ شهری نشتارود را از جمله نیازهای اساسی شهرستان تنکابن دانست و بیان داشت؛ باز شدن گره ترافیکی محور نشتارود به اتمام این پروژه بستگی داشته و انتظار حمایت از این پروژه داریم.

وی با بیان اینکه در بخش زیر ساختهای شهرستان تنکابن نیاز به تصمیمی قاطع و همه جانبه داریم، خاطر نشان کرد:20 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های آب شرب شهرستان تنکابن نیاز داریم.

وی با اشاره به به سد ازارود، گفت:برای نخستین بار بعد از ۳۸ سال، طرح مطالعات سد ازارود در سال گذشته انجام و پیمانکار انتخاب شده و برای ادامه کار باید حمایت مالی شود.

فرماندار ویژه تنکابن ادامه داد:گازرسانی در روستاها در حال انجام بوده و در سال ۹۷ تمامی روستاهای تنکابن گازدار می‌شوند.

وی با بیان اینکه دولت روحانی به پروژه‌های زیر ساختی توجه ویژه دارد، اظهار داشت: راه ارتباطی سه هزار تنکابن به الموت که پروژه ای مهم در بخش راه است، نیازمند تسریع در روند ساخت است و یکی از خواسته‌های اساسی تنکابن، امکانات اشتغال نوین بوده و این بخش در تنکابن کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :