آخرین عناوین

سه شنبه 7 شهريور 1396-10:42 کد خبر:45573

هردم از این باغ بری می رسد:

فضای ملتهب این روزهای قائم‌شهر

پس از روی کار آمدن پنجمین دوره شورای شهر قائم‎شهر، فضای شهر دچار التهاب عجیبی شده است و هر روز و هر ساعت باید منتظر شنیدن خبری ملتهب کننده باشیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از قائم آنلاین، این روزها پس از روی کار آمدن پنجمین دوره شورای شهر قائم‎شهر، فضای شهر دچار التهاب عجیبی شده است که نه تنها هر روز بلکه هر ساعت باید منتظر شنیدن خبری ملتهب کننده در قائم‎شهر باشیم.

اعضای جوان و به قول برخی از آن‎ها قانون‎مند شورای شهر قائم‎شهر پس از جابه جا کردن شهردار که طبق قانون حق آن‎هاست تا شهردار را انتخاب کنند، شروع به تخریب و صدور بیانیه و تجمع‌های ساختگی کردند تا فضای شهر را ملتهب کنند.

برخی از اعضا که سابقه فعالیت سیاسی دارند، اکنون در این سمت اجتماعی خود که به عنوان وکلای مردم انتخاب شدند نیز دنبال سیاسی‌بازی هستند و با برخی پیام‌های غیرواقع مردم را وارد بازی‌های سیاسی خود می‎کنند.

صبح روز گذشته از تجمع برخی از کسبه‌های میدان جانبازان با خبر شدیم و صبح امروز هم از تجمع کارگران نساجی قائم‎شهر که عنوان شد کارگران به عدم دریافت یک سال حقوق خود اعتراض دارند، درحالی که با گفت‎وگو با مدیرعامل نساجی قائم‎شهر با خبر شدیم آن‌ها تا خرداد حقوق خود را کامل دریافت کردند و در این ایام قرار بر این بود تا حقوق تیرماه را هم به حسابشان واریز کنیم که تغییرات جلوی این کار را گرفت.

بعد از گفت‎وگو با مدیرعامل و برخی از کارگران متوجه شدیم عنوان کردن عدم یک سال دریافت حقوق از کارخانه نساجی یک دروغ بزرگ بوده که دلیل آن را باید برخی‌ها توضیح دهند که چطور در کانال‌های تلگرام خود این دروغ بزرگ را عنوان کردند و با برپا کردن این نوع تجمع‌ها بدنبال چه چیزی هستند؟!

جمعه هفته گذشته آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و پدر معنوی شهر به صورت دلسوزانه خطاب به اعضای شورای شهر نصیحتی پدارنه کرد که متاسفانه این نصیحت پدرانه نیز به مزاجشان خوش نیامد و با صدور بیانیه و پاسخ دادن به ابوشهیدین شهر نصیحت وی را دخالت تلقی کردند که این کار خود جای تامل بسیاری دارد!

امیدورایم اعضای جوان شورای شهر به دنبال به آرامش رسیدن شهر باشند نه اینکه بخواهند برای رسیدن به اهداف خود این آرامش کنونی شهر را برهم بزنند، این شورا قرار است چهار سال نماینده مردم باشند و از حق آن‌ها دفاع کنند و به دنبال پیشرفت قائم‎شهر باشند نه اینکه این چنین بدنبال تخریب باشند یا به دروغ فضای شهر را ملتهب کنند.

یک نصیحت برادرانه هم به برخی از اعضای شورا باید کرد که با مردم روراست باشید، اینکه شخصی برود یا یک شخص دیگری برای تصاحب صندلی شهرداری بیاید، در این سال‌ها برای مردم عادت شده اما بدانید با ثبات مدیریت می‎توان شهر را تغییر داد، هرچند خیلی‌ها و حتی خود شما نیز بوی تغییر را در شهر چشیدید ولی...

و نکته آخر اینکه سیاست را وارد شورای شهر نکنید، مردم ما نشان دادند که از اشتباهات نمی‎گذرند، همان‌طور که شورای چهارم را به خاطر عدم ثبات و تغییر مکرر شهردار نبخشیدند، لطفا از تجربه دیگران استفاده کنید نه اینکه خود دوباره آن را تجربه کنید، شهر خسته قائم‌شهر دیگر توان هزینه دادن برای کسب تجربه‌ها را ندارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :