آخرین عناوین

يکشنبه 15 تير 1393-18:32 کد خبر:456

قائم‌مقام شبکه تبرستان خبر داد

راه‌اندازی سیستم دیجیتال شبکه ملی در مناطق محروم مازندران

قائم‌مقام شبکه تبرستان گفت: سیستم دیجیتال شبکه ملی در مناطق محروم استان نصب و راه اندازی می شود.


به گزارش خزرخبر،تقی صمدی در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: بودجه خوبی طی سال های اخیر به توسعه شبکه استانی تبرستان در حوزه شنیداری و دیداری اختصاص یافته است.

وی افزود: امسال نیز برای توسعه شبکه دیجیتال رسانه استانی تبرستان در مناطق محروم استان نیز اعتبارات مناسبی اختصاص یافته است.

قائم مقام شبکه تبرستان با اشاره به اینکه میزان اعتبارات تخصیصی بودجه عمومی برای افزایش سیستم های دیجیتال در مناطق محروم استان باید بیشتر شود، تصریح کرد: باید اعتبارات و سهم بری رسانه استانی از اعتبارات عمومی افزایش تا خدمات دهی مطلوب تر شود.

صمدی با بیان اینکه هم اکنون پوشش تلویزیونی شبکه تبرستان در همه مناطق استان بیش از 95 درصد است، گفت: پوشش تلویزیونی و رادیویی سایر شبکه های سراسری و بین المللی در مناطق محروم استان بین 70 تا 80 درصد است.

وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از جمعیت سه میلیونی مازندران در روستاها زندگی می کنند، افزود: برای ارتقا شبکه های تلویزیونی و رادیویی در این مناطق نیازمند توجه بیشتر اعتباری هستیم.

قائم مقام شبکه تبرستان گفت: شبکه استانی تبرستان به صورت 24 ساعته فعالیت داشته و بر روی سیستم آپلینگ ماهواره در سراسر دنیا قابل مشاهده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :