آخرین عناوین

پنجشنبه 9 شهريور 1396-17:6 کد خبر:45609

درگیری اراذل و اوباش با یکی از مسئولان رامسر پس از تذکر لسانی

حوالی عصر روز گذشته برخی منابع خبری از جولان اراذل و اوباش و مزاحمت به نوامیس مردم در منطقه گردشگری جواهرده رامسر خبر دادند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از رامسرنوین، حوالی عصر روز گذشته برخی منابع خبری از جولان اراذل و اوباش و مزاحمت به نوامیس مردم در منطقه گردشگری جواهرده رامسر خبر دادند که منجر به درگیری فیزیکی با یکی از مسئولان نهادهای شهرستان رامسر شد.

دو جوان که سوار بر یک موتور بودند در خیابان و کوچه پس کوچه‌های منطقه گردشگری جواهرده مشغول به ایجاد مزاحمت و حتی آزار دختران و بانوان بودند که یکی از مسئولان شهرستان رامسر جهت تذکر به دو جوان مذکور نزدیک آنها می‌شود.

در ادامه این مسئول رامسری که با زبانی لین و نرم در حال تذکر دادن و درخواست اتمام کار خلاف آن دو جوان بود متاسفانه یکی از جوان‌ها که در همان زمان عربده می‌کشید با تهدید و ارعاب با مسئول رامسری به طور فیزیکی درگیر می‌شود و پس از آن پا به فرار می‌گذارد.

براساس این گزارش، پس از این اتفاق ماموران انتظامی اقدامات اولیه را جهت دستگیری اراذل و اوباش فراری انجام می‌دهند و پس از ساعتی راکب موتور دستگیر می‌شود و دقایقی قبل نیز فرد ضارب با تلاش ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.

شنیده شده است یکی از این اراذل دارای سابقه تجاوز به عنف بوده است و در سال‌های گذشته در زندان به سر می‌بُرد که حکم تخلفات سابقش حتی به اعدام کشیده شد که به دلایلی حکم لغو و پس از 6 سال به سر بردن در زندان آزاد می‌شود.

در تخلف سابق این فرد چند فرد دیگر نیز او را همراهی می‌کردند که با او آزاد شدند.

این در حالی است که این فرد متخلف پس از آزادی از زندان هنوز دست از مزاحمت برای نوامیس مردم برنداشته است و حتی با ایجاد ارعاب و تهدید با یکی مسئولان شهرستانی درگیر می‌شود و امنیت منطقه گردشگری جواهرده را برای نوامیس گردشگران و بومیان منطقه دچار تزلزل می‌کند.

انتظار می‌رود مسئولان امنیتی و انتظامی و همچنین نهادهای تصمیم‌گیر در شهرستان رامسر برخورد‌های جدی با متخلفین داشته باشند و همچنین در جهت برقراری امنیت پایدار در مناطق گردشگری موجبات آرامش و آسایش گردشگران و بومیان را فراهم سازند.

لازم به ذکر است پایگاه بسیج مالک اشتر ناحیه مقاومت سپاه رامسر نیز همه ساله در فصل‌های گرم سال در منطقه گردشگری رامسر با استفاده از بسیجیان خود در تلاش است تا امنیت اجتماعی پایدار را برای ساکنین و گردشگران فراهم سازد.

در پایان طی اطلاعاتی که به دست آمده است دادستان استان مازندران  اسدالله جعفری و احمد جعفر سعیدی دادستان شهرستان رامسر و همچنین سرهنگ شاه ‌نظری فرمانده انتظامی رامسر به جد پیگیر اتفاق رخ داده عصر دیروز هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :