آخرین عناوین

جمعه 10 شهريور 1396-20:47 کد خبر:45614

رئیس هیأت نجات و غواصی مازندران خبر داد:

غرق شدن جوان 20 ساله در سواحل شهرستان نور/ کودک ۸ ساله ایلامی در ساحل ساری غرق شد

رئیس هیأت نجات و غواصی مازندران از غرق شدن جوان 20 ساله در سواحل شهرستان نور و یک کودک 8 ساله اهل ایلام در ساحل فرح‌آباد شهرستان ساری خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،نقی کریمیان اظهار داشت: از آغاز طرح‌های دریا تاکنون 51 تن در دریای مازندران غرق شدند.

وی بیان کرد: ساعت 21:35 شب گذشته سعید حاصری جوان 20 ساله از قم در منطقه ممنوعه ساحل شهرستان نور غرق شد.

رئیس هیأت نجات و غواصی مازندران با تأکید بر اینکه شنا در شب به‌ دلیل عدم حضور گروه امداد و ‌نجات، تحت هیچ ‌شرایطی انجام نشود، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بارها و بارها هشدارهای لازم داده شد تا افراد از شنا هنگام شب در دریا پرهیز کنند باز هم شاهد این موضوع هستیم.

کریمیان تصریح کرد:همچنین طی این مدت تعداد 3هزار و 470 نفر با کمک ناجیان غریق از مرگ حتمی نجات یافتند که از این تعداد 154 نفر برای احیای قلبی ریوی به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه افراد دریا را به هیچ‌ عنوان، برای آموزشِ شنا انتخاب نکنند، اضافه کرد: لازم است افراد به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند تا بتوانند سفری با خاطره‌ای خوب را تجربه کنند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: پرهیز از شنای دسته‌جمعی و عدم استفاده از تیوپ و وسایل بادی از دیگر توصیه‌های ما به افراد هنگام شنا است.

وی همچنین اظهار کرد: کودک هشت ساله به نام محمدطاها محراب‌پور اهل ایلام ساعت ۱۴:۲۰ امروز در ساحل فرح‌آباد شهرستان ساری غرق شد.

وی با تاکید بر توجه به توصیه‌ها و هشدارهای ناجیان غریق، افزود: افراد مراقب کودکان خود در ساحل باشند و چشم از آنان برندارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :