آخرین عناوین

شنبه 11 شهريور 1396-11:20 کد خبر:45624

تصمیمات عجیب شورای تامین قائمشهر برای دربی حساس مازندران :

بابلی ها به قائمشهر نیایند و بازی را از تلویزیون تماشا کنند! !

دربى حساس مازندران فردا برگزار خواهد شد، اکنون تصمیمى عجیب براى ممنوعیت همراهى هواداران دو تیم در استادیوم گلایه و اعتراض خیلی ها را به همراه داشته است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش، دربى حساس مازندران در دسته اول این هفته مابین دو تیم نساجى و خونه به خونه در حالى فردا( یکشنبه) برگزار خواهد شد که آخرین جدال دو تیم با حواشى و جنجال همراه شد، اتفاقى که اکنون با تصمیمى عجیب براى ممنوعیت همراهى هواداران دو تیم در استادیوم حریف همراه شده و گلایه و اعتراض خیلی ها از جمله مالک خونه به خونه را به همراه داشته است.

در این رابطه رئیس هیات فوتبال مازندران گفت : شورای تامین قائمشهر برای جلوگیری از ازدحام تماشاگران و حفظ امنیت آنها ، پیشنهاد کرد تا بابلی ها شهرآورد مازنی ها به میزبانی نساجی را در خانه از طریق گیرنده به تماشا بنشینند.

غلامرضا بهروان روز پنجشنبه در آستانه شهرآورد بین تیم های نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل به میزبانی نساجی افزود : براساس این پیشنهاد دیدار برگشت این رقابت ها در بابل نیز تماشاگران نساجی این بازی را به جای ورزشگاه از گیرنده خودشان در خانه تماشا می کنند.

بهروان اضافه کرد : به نظر می رسد به دلیل محدودیت فضا برای تماشاگران در ورزشگاه قائمشهر این پیشنهاد می تواند از سوی 2 باشگاه به هواداران گوشزد شود و با عملی شدن آن بخشی از مشکلات ناشی از کمبود فضا حل می شود.

رئیس هیات فوتبال مازندران ظرفیت فروش بلیت برای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای دیدار شهرآورد هفته آینده را حدود 5 هزار نفر اعلام کرد که طبق قانون باید 80 درصد از این ظرفیت برای میزبان بلیت فروشی شود.

بهروان افزود : پیش از این دیدار نشست هایی با مدیران 2 باشگاه مازنی انجام و نسبت به کنترل حواشی پیشنهادهایی داده شد و به نظر می رسد مشکل خاصی برای این دیدار وجود نداشته باشد.

رئیس اسبق سازمان لیگ فوتبال کشورضمن قدردانی ازرسانه های محلی در کاهش حساسیت این دیدار اظهارداشت :کم کردن حساسیت های بی مورد از این دیدار با کمک رسانه ها ،هواداران و مدیران باشگاه ها زمینه را برای بازی بهتر و کیفی تر فراهم می کند تا این دیدار بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

بهروان به تماشاگران 2 تیم نیز توصیه کرد صرفا به تشویق تیم خودشان بپردازند و از بروز حرکات و به کار بردن الفاظی که باعث ایجاد تنش می شود، پرهیز کنند.

مالک باشگاه خونه به خونه :این تصمیم در کشورى که امنیت در آن حرف اول را مى زند کاملا عجیب است.

در همین رابطه مالک باشگاه خونه به خونه با گلایه بابت تصمیم شوراى تامین مبنى بر محرومیت حضور هواداران تیمش در دربى و در استادیوم قائمشهر خواستار تغییر این تصمیم شد.

حسن زاده در خصوص تصمیم شوراى تامین براى عدم حضور طرفداران در دربى مازندران گفت:به من خبر دادند که در دو دربى بین دو تیم، طرفداران از حضور در زمین حریف منع هستند و این براى من در خصوص کشورى که امنیت در آن حرف اول را مى زند کاملا عجیب است.

در بازى آخر دو تیم اتفاقاتى افتاد که خوشایند هم نبود اما به نظرم فوتبال در نهایت عاملى براى دوستى است و من مطمئنم مردم دو شهر یکدیگر را دوست دارند و وظیفه ما نیز این است که از طریق فوتبال هواداران دو تیم را به یکدیگر نزدیک کنیم نه اینکه با ایجاد ممنوعیت کارى کنیم حساسیت بیشتر شده و دورى ها بیشتر شود.

وى ادامه داد:این تصمیم باید در جلسه اى که شوراى امنیت در روزهاى آینده برگزار مى کند مورد بررسى مجدد قرار گرفته و هواداران بابلى باید بتوانند در ورزشگاه قائمشهر حضور یافته و مثل همه کشورهاى دنیا که تیم مهمان سهمى از ورزشگاه را در اختیار دارد، در آن سهیم باشد.

مالک باشگاه خونه به خونه با اعلام اینکه تضمین یک بازى بدون جنجال را خواهد داد گفت: بنده از جانب خودم قول میدهم که اینبار هیچ اتفاقى نخواهد افتاد و قطعا هواداران قائمشهرى نیز کمک خواهند کرد تا اینبار فضاى فوتبال جوانمردانه حاکم شود و رقابتى با روح دوستى و صرفا ورزشى در بازى جریان داشته باشد.

وى درباره این بازى حساس و دربى گونه در مازندران گفت: ما روى نیمکت خود فردى را داریم که سال ها تجربه بازى در میادین بین المللى را در ایران، قطر و اسپانیا را دارد و به نظرم جواد نکونام دربى بباز نیست، چرا که بازى هاى حساسى را تجربه کرده و ما به کسب پیروزى در این جدال کاملا امیدواریم.

گفتنی است درگیری هواداران تیم های نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل در آخرین شهرآورد 2 تیم در اواخر نیم فصل دوم رقابت های فوتبال جام آزادگان در سال گذشته در زمین خونه به خونه باعث شد تا دیدار روز یکشنبه (فردا) این 2 تیم را با حساسیت مواجه کند. 

دردرگیری فیزیکی بین هواداران 2 تیم نساجی قائمشهر و خونه به خونه در سال گذشته که پایان نیمه اول و زمان حضور بازیکنان در رختکن برای استراحت بین دو نیمه رخ داد حدود 70 نفر از تماشاگران 2 تیم زخمی شدند و داورنیز به دلیل نبود امنیت اجازه ادامه بازی را نداد.

درپایان پس از کش و قوس های فراوان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با دریافت نقطه نظرات داوران، ناظر بازی و باشگاه ها و تماشای فیلم درگیری ، رای به برگزاری مجدد بازی در استادیوم تختی تهران را داد.

به دلیل بی تاثیر بودن نتیجه این دیدار در سرنوشت تیم ها خونه به خونه بابل در این بازی حضور نیافت و نتیجه نیز 3 بر صفر به سود نساجی قائمشهر اعلام شد.

دیدار 2 تیم هم استانی نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل روز شنبه 11 شهریورماه در ورزشگاه شهید وطنی شهر قائمشهر به میزبانی نساجی برگزار می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :