آخرین عناوین

يکشنبه 12 شهريور 1396-0:11 کد خبر:45630

رییس جمهور و وزیر کشور به وعده های خود عمل کنند!!

الوعده:وفا/مردم مازندران منتظر قبولی رییس جمهور در آزمون انتخاب استاندار!!

مردم مازندران منتظر اجرای قول های رییس جمهور می باشند.


به گزارش خزرخبر،رییس جمهور که در دور اول انتخابات بیشترین رای را از مازندران کسب کرده بود،متاسفانه نتوانست به هیچ کدام از قول هایی که داده بود عمل نماید و متاسفانه با انتخاب ضعیف ترین استاندار ،بزرگترین ضربه را به مردم مازندران وارد کرد.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری،مردم مازندران کمتر از دور اول به روحانی رای داده اند تا بدقولی رییس جمهور را به وی گوشزد نمایند.

روحانی  که در سفر به مازندران به کم کاری در حوزه مازندران و نرسیدن مردم این منطقه به حق واقعی خودشان،اعتراف کرده بود قول داد تا در صورت پیروز شدن در دور دوم انتخابات،حتما قسمتی از قول های خود را اجرایی نماید.

با پیروز شدن روحانی در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری،اولین موضوعی  که بر سر زبانها افتاد تغییر استاندار ضعیف مازندران بود که متاسفانه از سوی مردم و مسئولین کمترین نمره را کسب نمود.

از طرفی روحانی با معرفی اعضای کابینه خود نشان داد به برخی از ادعاهای خود مبنی بر جوانگرایی در کابینه گوشه چشمی داشته است.

برای پست استانداری مازندران دو گزینه بیشترین اقبال را دارند که اولین نفر مهدی عبوری جوان اول ساری و مازندران می باشد که توانست در پست شهرداری ساری آن چنان مدیریت و موفقیتی از خود نشان دهد که در سطح کشور زبانزد شده است و از طرفی دیگر  جعفر رحمانزاده که از نیروی با سابقه اما مسن می باشد نیز گزینه دیگری برای پست استانداری مازندران  می باشد که در دوران استانداری خودش در مازندران،کارنامه چندان موفقی نداشته است.

با توجه به موارد گفته شده و ادعاهای نه چندان معتبر رییس جمهور در مورد بکارگیری نیروهای جوان،باید منتظر ماند و دید که آیا رییس جمهوری برای مازندران و پست استانداری هم،از جوان اول ساری  واستان استفاده خواهد نمود و یا اینکه باز هم قول خود به مردم مازندران را به فراموشی خواهد سپرد؟!!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :