آخرین عناوین

يکشنبه 12 شهريور 1396-16:56 کد خبر:45640

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

ادامه رگبارهای پراکنده طی امروز و فردا در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز و فردا شاهد افزایش ابر، وزش باد و رگبارهای پراکنده در آسمان استان هستیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،احمد اسدی امروز اظهار کرد:با توجه به نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا شاهد افزایش ابر، وزش باد و رگبارهای پراکنده در آسمان مازندران هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیشینه دمای هوای مازندران فردا کاهش می‌یابد، اضافه کرد:روز سه‌شنبه از ناپایداری هوای استان کاهش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد:روز سه‌شنبه با وجود اینکه از ناپایداری هوا کاسته می‌شود ولی شاهد رگبارهای پراکنده و احتمال رعد و برق در آسمان مازندران هستیم.

این مسئول با بیان اینکه روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه بیشینه دمای هوا افزایش می‌یابد، تصریح کرد:براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اواخر روز پنج‌شنبه مجددا با شکل‌گیری جریانات شمالی شاهد رگبارهای پراکنده در آسمان مازندران هستیم  وهمچنین دمای هوا نیز کاهش می‌یابد که این وضعیت تا روز شنبه در آسمان استان ادامه خواهد داشت.

اسدی گفت: دریای مازندران امروز به ‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای شنا مناسب نیست.

وی با تأکید بر تسریع در برداشت شالی از مزارع رسیده برنج، گفت:انجام آبیاری منظم و بهینه باغات باید مورد توجه قرار گیرد، اما زیاده‌روی در آبیاری و ایجاد ماندآبی در پای درختان، موجب تنش آبی و خسارت می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :