آخرین عناوین

يکشنبه 12 بهمن 1393-23:29 کد خبر:4567

انتقاد به مسئولان اوقاف همچنان ادامه دارد!!

ساماندهی بقاع متبرکه فدای آماربازی‌های مسئولان اوقاف مازندران

طی تماس‌های متعدد تلفنی از نقاط مختلف استان ،در خصوص وضع نابسامان بقاع متبرکه گزارش داده می‌شود و قول‌هایی که مسئولان اوقاف به مردم داده‎اند و عمل نکرده‎اند.


به گزارش  خزرخبر و به نقل از بلاغ، اخیراً اگر رسانه‌های مجازی و مکتوب مازندران را رصد کرده باشید، خبرهای زیادی از مدیرکل اوقاف مازندران و همچنین برخی مدیران شهرستانی این اداره می‎بینید که سخت مشغول آمار و گزارش کار دادن هستند و بسیاری از خبرها هم به ثبت موقوفات و اخذ سند آن و برخی اقدامات از این قبیل اشاره دارد.
طی تماس‌های متعدد تلفنی از نقاط مختلف استان در خصوص وضع نابسامان بقاع متبرکه گزارش داده می‌شود و قول‌هایی که مسئولان اوقاف به مردم داده‎اند و عمل نکرده‎اند.
اخیراً امام جمعه آمل، حجت‌الاسلام رحمانی آملی در اعتراض به نابسامانی برخی بقاع متبرکه در این شهرستان اظهار کرد: نباید بقاع متبرکه آمل، با توجه به گذشت زمان و شرایط آب و هوایی تخریب شوند.
همچنین چند روز قبل عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم نور و محمودآباد در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه بودجه استانی باید با عدالت میان شهرهای استان توزیع شود، در رابطه با حل موضوع امامزاده قاسم (ع) محمودآباد، گفت: مشکلات امامزاده قاسم(ع) محمودآباد شبیه به مشکل امام زاده یحیی (ع) ساری است اما ما شاهد این بودیم مشکل امام زاده یحیی (ع) در کمترین زمان ممکن حل شد اما امام زاده قاسم (ع) محمودآباد همچون گذشته هنوز با مشکلات عدیده‎ای دست و پنجه نرم می‎کند.

جا دارد مدیرکل اوقاف مازندران و مسئولان این اداره به جای صرف بیش از اندازه وقت در حوزه اطلاع‌رسانی کمی به حال ناخوش و نابسامان بقاع متبرکه رسیدگی کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :