آخرین عناوین

دوشنبه 13 بهمن 1393-0:17 کد خبر:4568

جدیدترین اخبار از تغییرات در صدا و سیمای طبرستان

اخبار جدید از تغییرات در دست اقدام مدیر کل جدید صدا و سیمای مازندران حکایت دارد.


به گزارش خزرخبر، یک منبع آگاه گفت:با روی کار آمدن مدیر کل جدید صدا و سیمای مازندران و با توجه به اینکه تیم کاری مدیر کل سابق نتوانسته بودند تا عملکرد رضایت بخشی داشته باشند در نتیجه به زودی تغییرات اثرگذار انجام خواهد شد.

بر پایه این گزارش،تغییر مسئول روابط عمومی این سازمان یکی از دستور کارهای مدیر کل جدید می باشد به طوری که از رمضان زاده به عنوان جانشین محمدی یاد می شود.

البته گزارش دیگری حاکی از آن است که احتمالا رمضان زاده در یکی از ادارات حج و زیارت و یا گردشگری به فعالیت کاری خود ادامه خواهد داد.

بر اساس شنیده ها،صمدی قائم مقام فعلی این سازمان به سمت مدیر کلی یکی از مراکز صدا و سیمای استان های همجوار منصوب خواهد شد و از دارابی،امیری و فتح الهی به عنوان گزینه های جدی قائم مقامی صدا و سیمای مازندران یاد می شود که اقبال دارابی بیشتر از بقیه می باشد.

نوریان معاون اداری و مالی این سازمان جای خود را به یک نیروی توانا که احتمالا از آمل می باشد خواهد داد.

در حوزه فنی صدا و سیمای مازندران نیز گزینه ای داخل سازمانی مد نظر بوده که از نوری یوسفی بیشتر از دیگر گزینه ها نام برده می شود.

به گزارش این منبع،معاونت صدا نیز جای خود را به یکی از نیروهای نزدیک به مقدسی که شمالی بوده و در تهران مشغول به فعالیت می باشد خواهد داد.

قربانی معاون سیما از دیگر جایگاه هایی می باشد که احتمال تغییر او شدت گرفته است.

همچنین گزارشات رسیده از تغییر مدیران واحد تولید و پخش خبر می دهند.

به گزارش رسیده،در صورتی که فتح الهی از سمت فعلی خود برود احتمالا جانشینی امیری به جای او می رود.

از فرماندار سابق دولت نهم و دهم یعنی امید نیک نژاد نیز به سمت مدیر جدید واحد خبر شبکه تبرستان نیز نام برده می شود.

به گزارش خزرخبر،تغییر مدیر موسسسه سروش صدا و سیمای مازندران نیز در دستور کار مقدسی قرار دارد که این جا به جایی با اما و اگر هایی روبرو می باشد زیرا یکی از نزدیکان یکی از نمایندگان فعلی ساری در این حوزه مشغول به فعالیت می باشد.

همچنین گزارشات رسیده حاکی از آن می باشد که چند شخص حقیقی و حقوقی که در زمان مدیر کل قبلی صدا و سیمای مازندران سفارشات تبلیغ و پخش آگهی را همراه با پرداخت هزینه ها داده بودند به علت عدم پایبندی این سازمان به تعهدات خود،با انجام شکایت به مراجع ذی صلاح پیگیر حق و حقوق قانونی خود می باشند که بزودی در این زمینه مطالبی همراه با اسناد مربوطه منتشر می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :