آخرین عناوین

دوشنبه 13 بهمن 1393-9:57 کد خبر:4569

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی مازندران خبر داد:

ثبت نام ۴۶ داوطلب در انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به پایان مهلت ثبت نام انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، از ثبت نام ۴۶ نفر برای این دوره انتخابات در استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از صنعت و معدن مازندران، محمد محمدپور افزود: مهلت ثبت نام عضویت در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران در روز شنبه ۱۱ بهمن ماه به پایان رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران و رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام این مطلب بیان داشت: ثبت نام از داوطلبین عضویت درهیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران از ۹۳/۱۱/۴ تا پایان وقت اداری ۹۳/۱۱/۱۱ انجام شده است.

محمد پور با اشاره به ثبت نام ۴۶ نفر از داوطلبین افزود: ۱۹نفر از گروه بازرگانی، ۱۱ نفر از گروه کشاورزی، ۱۳ نفر از گروه صنعت و ۳ نفر از گروه معدن شرکت کردند.

وی با اشاره به عدم وجود حاشیه در روند ثبت نام اظهار کرد: حضور داوطلبین در انتخابات منوط به تایید صلاحیت در هیات نظارت است که روند تائید صلاحیت  داوطلبین آغاز شده و تا زمان مقرر مکتوبا به کاندیداها اعلام می شود.

محمدپور با اشاره به  در نظر گرفتن اصل تعهد، صیانت از آراء در این دوره از انتخابات  تصریح کرد: امید است که شاهد ورود افراد شایسته و کارآفرین در بخش صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :