آخرین عناوین

يکشنبه 19 شهريور 1396-12:9 کد خبر:45694

مدیرعملیات سازمان آتش نشانی آمل خبر داد:

مهار آتش سوزی پمپ بنزین آمل

مدیرعملیات سازمان آتش نشانی آمل گفت:آتش نشانان آملی با حضور بموقع در محل پمپ بنزین نسبت به اطفاء و مهار کامل آتش سوزی پمپ بنزین اقدام کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، مدیر عملیات سازمان آتش نشانی آمل گفت:حریق ساعت ۸ و ۳۴ دقیقه صبح امروز یکشنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله با اعلام حریق پمپ بنزین سه دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شد، در کمتر از ۲ دقیقه یعنی ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه اولین خودرو به محل حریق رسید.

علیرضا اکبری با اشاره به اینکه آتش نشانان همزمان با اطفای حریق در اولین اقدام نسبت به قطع برق، گاز و شیر اصلی مخزن بنزین اقدام کردند، افزود: آتش سوزی  در کانال های ارتباطی مخزن و پمپ های سکوی سوخت گیری رخ داد که با استفاده کف (فوم  سبک و سنگین) شعله های آتش مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

اکبری خاطر نشان کرد: خوشبختانه به سرنشینان و خودرو های در حال سوخت گیری آسیبی نرسید و با اقدام بموقع کارگران و مسئول جایگاه پمپ بنزین نسبت به تخلیه خودروها از جایگاه اقدام شد.

به گفته وی در این عملیات ۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین به همراه ۱۴ آتش نشان حضور داشتند و این عملیات با انجام اقدامات احتیاط و ایمنی ، ۴۵ دقیقه به طول انجامید.

مدیر عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همچنین گفت: هرگونه اظهار نظر در خصوص علت علت اصلی حریق پمپ بنزین بایستی پس از بررسی دقیق و کارشناسی صورت گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :