آخرین عناوین

يکشنبه 19 شهريور 1396-18:30 کد خبر:45699

کلاف سردرگم تحویل و تحول در شورای پنجم قائمشهر

نشست های شورای پنجم قائمشهر این روزها تبدیل به گله گذاری از نحوه تحویل و تحول امکانات و دارائی ها از شورای چهارم و شهرداری وقت به اعضای جدید شده است .


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایرنا، چهارمین نشست این شورا نیز روز یکشنبه در حالی برگزار شد که همانند نشست هفته پیش موضوع اصلی به خالی کردن خزانه شورا و بعضی از مسائل دیگر مرتبط با شهرداری و شورای چهارم اختصاص داشت .

خزانه دار شورای شهر قائمشهر در این نشست گفت:هم اکنون مبلغی نقدی که در بانک وجود دارد و بنده به عنوان خزانه دار تحویل گرفته ام یک میلیون و 570 هزار تومان است و بقیه اسناد مرتبط با هزینه کرد شورای چهارم هم در حال بررسی است .

غلامرضا میرزایی افزود:در خصوص مسایل مالی ، موضوع هایی از قبیل مقدار نقدینگی ، طلب ، اسنادی که در شورا بوده بررسی های لازم آن انجام شده است .

وی ادامه داد:مقرر گردید تا اسناد باقی مانده ای که مربوط به شورا قبل است همه مشخص و صورت جلسه شود تا اسناد و مدارکی خارج نشود.

خزانه دار شورای پنجم با بیان اینکه تمامی اسناد و مدارکی که در قسمت مالی شورا قرار دارد در اتاق مربوطه قفل شده است ، بیان کرد:مسئول مالی جدید باید تمام اسناد و مدارک را با حضور اعضای شورای گذشته مورد بررسی قرار دهد تا موردی به وجود نیاید.

میرزایی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی لوازم و تجهیزات در شورا قبل توسط انبار شهرداری صورت جلسه شده است ، گفت:این صورتجلسه از آن جهت مهم است که در پایان دوره کاری شورای پنجم بتوانیم بگوییم که از این انبار چه چیزی را تحویل گرفتیم و چه چیزی را به شورای بعدی تحویل می دهیم.

** نباید مشکلات را به گردن کسی انداخته شود

احسان اسماعیلی نجار یکی از اعضای شورای شهر قائمشهر هم در این جلسه گفت : شهردار قبل باید قبل از رفتن تعداد پرسنل و میزان بدهی ها را گزارش کرده و اسناد را تحویل شورا می داد.

وی افزود:همچنین این وظیفه خزانه داری و رئیس شورا قبل بوده است که باید این گزارش ها و اسناد را تحویل می گرفتند و همزمان با آغاز کار شورای پنجم تحویل ما می دادند ولی در حال حاضر ما نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است .

او با بیان اینکه بودجه شورا باید در کمیته انطباق تصویب می شد ، گفت : این که امروز بگوئیم که کمیته انطباق نداریم ، جای سئوال است .

اسماعیلی با انتقاد از نحوه هزینه کردن در شورای چهارم ، اظهار داشت : بودجه شورا بودجه ای نیست که اول سال واریز شود ، بلکه ماه به ماه چکی از طرف شهرداری به شورا تحویل داده می شود تا برای هزینه های شورا صرف شود و اگر امروز پولی در شورا نیست قطعا به دلیل نبود منبع درآمد است که این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود:شهردار قبل باید در جلسه شورا حضور پیدا کرده و از خود دفاع کند زیرا در حال حاضر حسابرسی در شهرداری در حال انجام است که باید بدانیم ابلاغیه به چه صورت است ، بنابراین نباید این موارد را به گردن کسی انداخت .

هفته پیش نیز نشست شورای پنجم با گله از خالی بودن خزانه شورا و هزینه کرد شورای چهارم بدون تصویب بودجه در کمیته انطباق سپری شده بود.

شورای شهر قائمشهر به عنوان سومین شهر بزرگ مازندران دارای 9 عضو است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :