آخرین عناوین

يکشنبه 15 تير 1393-18:43 کد خبر:457

کلنگ های بی مجوز برای تله کابین بهشهر بعد از 120 روز فاش شد

خبر رسیده که کلنگ های بر زمین زده شده توسط مسئولان مازندران فاقد مجوز بوده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از گردشگر آنلاین،کلنگ پروژه بزرگ احداث تله کابین بهشهر توسط مسولان حاضر در مراسمی پر سرو صدا اسفند پارسال به زمین زده شد .

در این مراسم مسئولان و سرمایه گذار از اتمام  فاز نخست این پروژه 80 میلیارد تومانی  تا 18 ماه اینده خبر دادند.

حال خبر رسیده که کلنگ های بر زمین زده شده توسط مسئولان مازندران فاقد فاقد مجوز بوده است.
موسوی معاون فني اداره كل منابع طبيعي مازندران در اظهار نظری قابل تامل گفته واگذاري مديريت طرح براي ساخت تله كابين بهشهر، نيازمند ارائه طرح مناسب است و تا طرحي مناسب با تمام استانداردهاي لازم ارائه نشود مديريت طرح به سرمايه گذار واگذار نمي شود.

طرح اوليه از سوي سرمايه گذار به منابع طبيعي ارائه شده اما براي واگذاري مديريت طرح، نيازمند نقشه جامع از تمام زواياي طرح و نقشه راه مناسب هستيم.

براي اجراي طرح، زمين واگذار نمي شود بلكه تنها مديريت طرح به سرمايه گذار تا سقف 30 سال واگذار مي شود ، بعد از طي اين مدت سرمايه گذاري انجام شده توسط بخش خصوصي به دولت سپرده مي شود.

بدون ارائه طرح مناسب و كتابچه طرح

موسوی  بیان داشته که براساس اين طرح و كتابچه بايد محدوده پارك جنگلي عباس آباد، مناطق ميراثي داخل طرح، محدوده فضاسازي هتل و اماكن تفريحي و بازي و آلاچيق هاي استراحتي و... با تمام امكانات و با نقشه براساس شرح خدمات منابع طبيعي ارائه شود تا كارشناسان با بررسي هاي لازم در ادامه كار همراهي كنند.

طرح ساخت مجتمع تفريحي توريستي و تله كابين در بهشهر بدون ارائه طرح مناسب و كتابچه طرح، براي منابع طبيعي توجيه خاصي ندارد و بايد كتابچه طرح براساس ضوابط اعلام شده با ارائه تمام امكانات و فضاهاي طرح به منابع طبيعي ارائه شود تا مديريت طرح واگذار شود.

اكنون بعد از اخذ موافقت اصولي، سرمايه گذار براي ادامه كار نيازمند جواز تاسيس و مجوز زيست محيطي براساس ارائه كتابچه طرح و شرح خدمات لازم براي آغاز بكار است كه اميدواريم تا پايان رمضان ارائه و عملياتي شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :