آخرین عناوین

دوشنبه 13 بهمن 1393-15:45 کد خبر:4571

فرماندار ساری خبر داد:

وزیر کشور به ساری سفر می‌کند/ برنامه‌ها

فرماندار ساری از سفر دو وزیر کشور و بهداشت در ایام‌الله دهه فجر به شهرستان ساری خبر داد.


به گزارش خزرخبر،جواد واحدی در گفت و ‌گو با تسنیم اظهار داشت: همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مرکز مازندران نیز شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد عمرانی، خدماتی و رفاهی است.

وی افزود: قرار است در روزهای آینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان مرکز استان به ساری سفر کند.

واحدی از افتتاح نخستین کلینیک دندان‌پزشکی دولتی مازندران با حضور هاشمی در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: قرار است در این سفر عملیات اجرایی نخستین پژوهشکده اعتیاد کشور در بیمارستان شهید زارع ساری آغاز شود.

فرماندار ساری با بیان اینکه افتتاح 150 خانه بهداشت در استان، از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت در استان است، افزود: وی در این سفر اورژانس قلب بیمارستان فاطمه زهرا (س) ساری را افتتاح می‌کند.

واحدی از افتتاح اورژانس سوختگی بیمارستان شهید زارع ساری در ایام الله دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: اورژانس بیمارستان بوعلی سینا ساری در ایام دهه فجر امسال نیز بهره‌برداری می‌شود.

وی از سفر وزیر کشور در ایام الله دهه فجر به مرکز مازندران خبر داد و گفت: قرار است با حضور رحمانی فضلی و مسئولان استانی، چندین پروژه عمرانی حوزه شهری و روستایی در ساری به بهره‌برداری برسد.

فرماندار ساری گفت: وزیر کشور در روز 22 بهمن امسال در جمع راهپیمایان مرکز مازندران حضور و سخنرانان مراسم بزرگداشت 22 بهمن سال 93 ساری است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :