آخرین عناوین

دوشنبه 13 بهمن 1393-21:54 کد خبر:4572

استعفای معنادار یک مسئول اصلاح طلب در مازندران

نماینده حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی در شهرستان قائمشهر استعفا کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی نیوز،نماینده حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی در قائمشهر استعفای خود را از نمایندگی این حزب اعلام کرد.

متن کامل استعفا ، میثم کاوه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای اسلام دستگذار

نماینده حزب "مردمی اصلاحات ایران اسلامی" در استان مازندران

با سلام ؛

ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) ، خداوند متعال را شاکرم که بعد از مدت کوتاهی فعالیت در حزب "مردمی اصلاحات ایران اسلامی" شناخت بیشتری از این حزب به دست آوردم.

با بررسی کنگره اخیر حزب "مردمی اصلاحات ایران اسلامی" و مقایسه آن با کنگره حزب "مردم سالاری" به دبیر کلی دکتر مصطفی کواکبیان ، به عمق فاصله بزرگان اصلاحات با دبیرکل حزب "مردمی اصلاحات ایران اسلامی" پی بردم.

کنگره حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی به عنوان حزبی که ادعای اصلاح طلبی دارد ، نه تنها بدون حضور چهره های های تاثیر گذار و شناخته شده اصلاح طللب برگزار شد بلکه حتی خبری از قرائت پیام بزرگان اصلاح طلب نیز در آن نبود که این نشان از همان فاصله ها دارد.

از سوی دیگر ، چگونه می توانم خود را فردی اصلاح طلب بدانم ولی در حزبی فعالیت کنم که دبیر کل آن در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس ( 4 بهمن 93 ) ، حجت الاسلام مهدی کروبی را روشنفکرتر از حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی می داند ؟

لذا کوچک شمردن اصل اصلاح طلبی یعنی "سید محمد خاتمی" توسط دبیرکل حزب تازه تاسیس که فریاد اصلاحات سر داده است ، برایم سخت ، ناراحت کننده و غیر قابل درک است.

همچنین در این روزها که دولت تدبیر و امید با فشارهای مختلفی چه در داخل و چه در خارج رو به رو است و اصلاح طلبان در کنار دکتر حسن روحانی به فکر پیشرفت دولت محترم و خدمت به مردم هستند ، مصاحبه کردن و پیر خواندن دولت یازدهم ، با سیاست همراهی اصلاح طلبان با رئیس جمهور هم راستا نیست و اینگونه مصاحبه ها ، خواسته یا ناخواسته می تواند باعث ایجاد شکاف بین اصلاح طلبان با دولت مردان شود.  

لذا امروز بعد از گذشت 76 روز از معارفه بنده به عنوان نماینده حزب "مردمی اصلاحات ایران اسلامی" در شهرستان قائمشهر ، پس از مشورت با بزرگان اصلاح طلب شهرستان قائمشهر و استان مازندران ، استعفای خود را به دلایلی که ذکر کردم از ادامه فعالیت در این حزب اعلام می کنم.

در پایان با بیان اینکه معتقدم اصلاحات و اعتدال  دو واژه با تفکر و مفهوم واحد هستند و افراط گرائی ، دروغ و تخریب نظام جمهوری اسلامی ، جائی در این تفکر ندارد  ، ذکر این نکته را ضروری می دانم ، که اصلاحات با سید محمد خاتمی معنا دارد لذا اگر ایشان صلاح بداند اصلاحاتی در درون اصلاح طلبان ایجاد خواهد کرد نه اینکه دبیرکل یک حزب تازه تاسیس در کنگره این حزب اعلام کند که به دنبال ایجاد اصلاحات در اصلاح طلبی هستیم.

با آرزوی سلامتی برای همه ایرانیان عزیز

میثم کاوه

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :