آخرین عناوین

سه شنبه 21 شهريور 1396-13:24 کد خبر:45723

معاون فني عمراني شهرداري ساري خبر داد:

احداث بيش از ۵۳ هزار متر طول كانال هدايت آب هاي سطحي در طی پنج سال

معاون فني عمراني شهرداري ساري گفت: در پنج سال اخير بيش از ۵۳ هزار متر طول كانال هدايت آب هاي سطحي در مركز استان عملياتي شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري ، عباس رشيدي معاون فني عمراني شهرداري ساري در گفتگويي با توجه به ميزان بارندگي و آب هاي سطحي در شهرهاي شمالي كشور گفت: مديريت شهري مركز استان در پنج سال اخير هدايت آب هاي سطحي را در دستور كار قرار داده و در اين زمينه ۸۵۴۰ متر طول از انهار و كانال ها را لايروبي و بهسازي نموده است.

وي ادامه داد: احداث بيش از ۲۹ هزار مترطول كانال بتني درجا از ديگر اقدامات شهرداري ساري در سالهاي اخير بوده كه در تمامي سطوح شهر عملياتي گرديده است.

رشيدي اجراي كانال هاي بتني پيش ساخته و كانال با ديواره بلوكي به ميزان ۶۹۶۹ متر طول را بر اساس كارشناسي هاي صورت گرفته دانسته و افزود: تيم مديريت شهري با انجام اين پروژه دغدغه شهروندان در زمينه مهار آب هاي سطحي را تقريباً مرتفع ساخته است.

معاون فني عمراني شهرداري ساري به جاگذاري لوله هاي كاروگيت اشاره و بيان كرد: جاگذاري بيش از ۸۵۰۰ مترطول از اين نوع لوله در سطح شهر و اتصال آنها بهم آب هاي سطحي را بسمت مسير رودخانه تجن هدايت خواهد كرد.

اين مسئول لزوم مهار آب هاي سطحي در مناطق الحاقي را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان كرد: آسفالت ، بهسازي پياده رو ها و معابر ، مهار آب هاي سطحي بايد در تمام سطوح مركز استان اجرايي شود زيرا نگاه مديريت شهري به عملياتي نمودن پروژه ها توسعه متوازن مي باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :