آخرین عناوین

سه شنبه 21 شهريور 1396-17:14 کد خبر:45725

با حضور معاون وزیر بهداشت صورت گرفت:

معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران

با حضور معاون وزیر بهداشت و استاندار مازندران، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران معارفه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز، فرهنگ بابامحمودی، معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سالن اجتماعات آیت الله کوهستانی اظهار داشت: جان بابایی به عنوان دهمین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همه آموخت که باید شبانه روز و بدون توقع از مردم کار کرد.

وی با بیان اینکه اگر مسئولی به فکر مردم باشد جایگاهش ارتقا پیدا می کند، تصریح کرد: در گذشته افراد از دانشگاه های پایتخت برای مسئولیت کشوری مطرح بودند و هدف وزیر بهداشت استفاده از افراد توانمند در مسئولیت های کشوری است که بسیار ارزش دارد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هر فردی که برای رضای خدا کار کند از سوی وی حمایت می‌شود، خاطرنشان کرد: روسای دانشگاه ها فرصت خوبی برای خدمت به مردم دارند.

وی افزود: امیدواریم موسوی نیز باتوجه به تلاشی که در وی وجود دارد در راستای توسعه دانشگاه گام بردارد.

براساس این گزارش، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این آیین گفت:با وجود اینکه کشور استان های شمالی را به عنوان استان برخورد دار تلقی می کند ولی استان های شمالی با توجه به تراکم جمعیت از منابع و امکانات کمی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت 25 درصد در حوزه بهداشتی نقش دارد،افزود: اگر وزارت بهداشت به تنهایی در حوزه بهداشتی فعالیت کند نمی تواند موفق باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اقدامات جان بابایی در کلام منطقه اشاره کرد و گفت: جان بابایی با ایجاد اعتماد در بین دانشگاه ها سبب همدلی بین روسای دانشگاه ها شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :