آخرین عناوین

چهارشنبه 22 شهريور 1396-12:53 کد خبر:45734

منت سرپرست سمنانی علوم پزشکی مازندران در معارفه:

چون وزیر بهداشت امر کرد این سمت را پذیرفتم !

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی مازندران در صحبت‌هایش گفت: چون وزیر بهداشت امر کرد این سمت را پذیرفتم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور قائم مقام وزیر بهداشت معرفی شد.

براساس این گزارش، سید حسن موسوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران  در آئین تکریم و معارفه دانشگاه علوم پزشکی مازندران که در سالن اجتماعات آیت الله کوهستانی برگزار شد .

این مراسم حواشی خاص خود را داشت که خواندن آن خالی از لطف نیست :

*در این مراسم خوشحالی‌ها دو حالت داشت، یا اینکه عده‌ای از جان‌بابایی ناراضی بودند که با رفتن او خوشحال شدند، عده‌ای هم از جان‌بابایی راضی بودند و با ارتقای وی به‌عنوان معاون وزیر خوشحال بودند.

* با توجه به اطلاع‌رسانی گسترده متولیان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و حساسیتی که نسبت به مراسم تودیع و معارفه رؤسای این دانشگاه وجود داشت، ظاهراً پرسنل و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی که از رفتن جان‌بابایی خوشحال بودند، آمدند تا برنامه‌های موسوی را بشنوند.

* ربیع فلاح استاندار مازندران در اظهاراتش از اینکه قاسم جان‌بابایی از مازندران رفته است ابراز ناراحتی کرد و انتخاب سیدعباس موسوی را به فال نیک گرفت !

* براساس برنامه قرار بود آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران هم در این مراسم شرکت کند اما در برنامه حضور نیافت.

*فرهنگ بابامحمودی که سابقه طولانی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران دارد از  اینکه مطالبات پرسنل دانشگاه با تأخیر طولانی‌مدت مواجه شد، اظهار نگرانی کرد و از مسئولان و متولیان وزارت بهداشت خواست تدابیری اتخاذ کنند تا دل‌نگرانی در این بخش کاهش یابد.

* جان‌بابایی  با صدایی گرفته صحبت‌هایش را با چند آیه از قرآن آغاز کرد و اعلام کرد که  برگزاری مراسم تودیع و معارفه انسان را یاد مرگ می‌اندازد و گفت: هر چه به دست آوردم لطف خداوندی بود.

* رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مازندران راجع به مسائل کلان حوزه وزارت صحبت نکرد و بیشتر صحبت‌هایش را حول و حوش مسائل مازندران مطرح کرد.

* جان بابایی در اظهاراتش به مدیریت سیدعباس موسوی خوش‌بین بود و تا حدودی موجبات دلگرمی برای برخی از اعضای هیأت علمی که مبهوت از این تصمیم وزیر در انتصاب مدیر غیر بومی با توجه به تعدد پزشکان علمی و فرهیخته مازندرانی بودند را فراهم کرد.

* سیدعباس موسوی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی مازندران در صحبت‌هایش به این موضوع اذعان کرد که کار بسیار سختی در پیش دارد اما می‌تواند برای توسعه مازندران گام بردارد.

* سرپرست جدید علوم پزشکی مازندران منتی هم گذاشت که چون وزیر بهداشت امر کرد این سمت را پذیرفت و البته بیان کرد: بنده زمانی مسئولیتی را می‌پذیرم که جای پیشرفت و توسعه در محل خدمتم وجود داشته باشد و احساس می‌کنم در دانشگاه علوم پزشکی مازندران که در مسیر توسعه قرار گرفت جای کار زیادی وجود دارد.

* استاندار مازندران که این روزها در آستانه برکناری از استانداری مازندران قرار دارد ، علاوه بر اظهاراتی در ارتباط با مسائل بهداشتی درمانی استان، گریزی به مسائل سیاسی و مبتلابه استان زده و از اینکه در این مدت اهل خط و جناح و باندبازی نبوده، صحبت‌هایی به میان آورد.

* ربیع فلاح جلودار تصریح کرد: « تا زمانی که در استان فعالیت می‌کند، شایسته‌سالاری را سرلوحه کارش قرار می‌دهد.» که در این لحظه زمزمه هایی در سالن شنیده شد، برخی از حاضرین اعتقاد داشتند که آیا استانداری که شایسته سالاری را مد نظر دارد مدیری بومی و شایسته در استان مازندران را برای تصدی دانشگاه علوم پزشکی مازندارن معرفی نکرد !

* از حضور نمایندگان مجلس استان مازندارن در این برنامه خبری نبود.

* مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سرپرست جدید دانشگاه با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از سوی اعضای هیأت علمی به اتمام رسید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :