آخرین عناوین

پنجشنبه 23 شهريور 1396-17:45 کد خبر:45750

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری اعلام کرد:

ساخت میدان ابن شهرآشوب ساری در ۴ فاز طراحی شده است

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری، میدان این شهر آشوب ساری در چهار فاز و با معماری بومی - اسلامی طراحی شده و فاز سوم آن در دست احداث اشت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري،عباس رشیدی عصر پنجشنبه در بازدید رسانه های غرب استان از پروژه های شهرداری ساری با اشاره به معضل ترافیک در سطح شهر اظهار داشت:بر این اساس احداث میدان ابن شهرآشوب در چهار فاز عملیاتی شد و با تملک زمین های اطراف دو فازآن مورد بهره برداری قرار گرفته است و فاز سوم آن نیز در حال احداث است.

وی رویکرد گردشگری در اجرای پروژه های عمرانی را مورد توجه قرار داد و افزود: در این راستا ساختمان های اطراف این میدان با معماری بومی اسلامی طراحی و احداث شده است.

رشیدی در بازدید خبرنگاران از میدان کارگر، اجرای این پروژه را در راستای روان سازی ترافیک دانست و گفت: در اجرای این عملیات و به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ساری درختان قدیمی حاشیه این منطقه که در طرح توسعه قرار گرفته بود بدون هیچ آسیبی به داخل میدان منتقل شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری در بازدید خبرنگاران حوزه غرب استان از زیرگذر فرح آباد ، عملیاتی کردن این پروژه را محصول سیاست گذاری دقیق تیم مدیریت شهری و تعامل شهرداری با سایر دستگاههای خدمت رسان اعلام کرد و اظهار داشت: بهره برداری از زیرگذر فرح آباد بار ترافیکی این منطقه را کاهش داده و این پروژه با تلاش شبانه روزی تیم مدیریت شهری به سرانجام رسیده است.

رشیدی در ادامه این بازدید پل های سردار شهید نوری و زیرگذر شهید کمالی را گامی جهت روان سازی ترافیک ورودی شرقی مرکز استان دانست و بیان کرد: این پروژه در ۱۸ ماه اجرایی شد و پل کابلی شهید رنجبر پس از بهره برداری و تملک زمین های این مسیر در فاز بعدی به پل سردار شهید نوری متصل خواهد شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری به زیرگذرهای پل گردن اشاره کرده و افزود: این پروژه برای اولین بار در کشور و با همکاری اداره راه آهن شمال و در کمترین زمان ممکن عملیاتی و مورد بهره برداری قرار گرفت و تلاش سازمان عمران شهرداری در اجرای این پروژه و جاگذاری باکس با دهانه ۶.۵ متر قابل ستایش است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :