آخرین عناوین

شنبه 25 شهريور 1396-8:50 کد خبر:45758

فرمانده انتظامی نوشهرتکذیب کرد:

آدم‌ربایی در بخش کجور نوشهر صحت ندارد

فرمانده انتظامی نوشهر گفت: اخبار مبنی بر آدم‌ربایی در بخش کجور این شهرستان صحت ندارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،امروز خبری مبنی بر ربوده شدن دختر 15 ساله‌ای در منطقه «دشت نظیر» بخش کجور در فضای مجازی دست به دست شد و بر سر زبان‌ها افتاد که سبب ایجاد رعب و وحشت و نگرانی همگان شد و هر کسی به تفسیر و تحلیل این خبر منتشره در فضای مجازی پرداخت.

برای روشن شدن اصل ماجرا و رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردمی، با فرمانده انتظامی نوشهر گفت‌و‌گویی درباره این ماجرا پرداختیم.

شعبان مهری با انتقاد از خبر منتشره در فضاهای مجازی مبنی بر ربوده شدن دختر 15 ساله در جاده بخش کجور، اظهار کرد:در حقیقت ربایشی در کار نبود و تنها یک اختلاف خانوادگی سبب بروز اتفاقاتی شد که در فضاهای مجازی از آن به عنوان آدم‌ربایی نام برده شد که صحت ندارد.

وی افزود:اختلافات درون خانوادگی به گونه‌ای بود که پدر خانواده قصد داشت تا همسر خود را که به همراه دخترش از مدتی قبل به خانه پدرش رفته بود، به خانه باز گرداند که با ممانعت پدر زن مواجه شد و همین امر باعث تنش و درگیری شد.

فرمانده انتظامی نوشهر با اشاره به اینکه حتی پدر زن با دامادش خویشاوندی نسبی نزدیک دارد، گفت: در هر صورت هیچ‌گونه آدم‌ربایی صورت نگرفت و همه چیز مربوط به یک اختلاف خانوادگی بود و مردم و شهروندان نوشهری نیز به اخبار منتشر در فضای مجازی توجهی نکنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :