آخرین عناوین

يکشنبه 26 شهريور 1396-9:30 کد خبر:45773

نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد:

دولت تکلیف مدیران ارشد استان را روشن کند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دولت تکلیف مدیران ارشد استان ها را روشن کند، باید نیروهای تازه نفس وارد عرصه خدمت و سازندگی شوند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آغاز فعالیت دولت دوازدهم خواستار روشن شدن تکلیف استانداران و مدیران ارشد استان ها برای ایجاد ثبات و پایداری و ارائه خدمات مطلوب تر شد.

براساس این گزارش، آیت الله نورالله طبرسی  با تاکید بر تسریع در روشن شدن وضعیت مدیران ارشد استان ها از سوی دولت تصریح کرد: باید نیروهای تازه نفس وارد عرصه خدمت و سازندگی شوند.

وی همچنین به دغدغه کشاورزان و شالیکاران در فصل برداشت محصولات از جمله برنج اشاره و اضافه کرد:دولت باید جلوی واردات برنج و عرضه محصولات خارجی را برای حمایت از تولید و کشاورزی بگیرد.

آیت الله طبرسی، با اشاره به درپیش بودن ماه محرم حسینی تصریح کرد: هیئت های مذهبی باید بدعت ها و موسیقی ناهمگون در عزاداری ها پرهیز کنند و استقبال مردم استان از ماه محرم نماد رشادت و حماسه آفرینی مردمان این دیار است.

امام جمعه ساری، بر لزوم پیروی از سیره و منش شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت: دستاوردهای فرهنگ و ایثار و ارزشهای اسلامی در برپایی یادواره های شهدا باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین برلزوم برپایی پرشور آیین های تاسوایی و عاشورایی در استان تاکید کرد و افزود: سیره عملی و علمی امام حسین (ع) در عزاداری های مذهبی باید تببین و معرفی شود.

وی همچنین با محکوم کردن کشتارمسلمانان در کشورهای دیگر توسط نظام های استکباری خواستار اقدام سازمان های بین المللی برای جلوگیری از این اقدامات شد و سکوت برابر این جنایات را جایز ندانست.

امام جمعه ساری همچنین با اشاره به برپایی مناسک حج توسط مسلمانان ایرانی در مکه مکرمه یادآور شد: امیدواریم دولت عربستان دست از گردن کشی و تبعیت از استکبار در برخورد با ملتهای مسلمان بردارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :