آخرین عناوین

يکشنبه 26 شهريور 1396-10:57 کد خبر:45774

همراه با ماه مهر:

اقدامات شهرداري ساري و سازمان هاي تابعه در آستانه بازگشايي مدارس

شهرداري ساري با تشكيل ستاد استقبال از مهر، اقدامات لازم را در زمينه بازگشايي مدارس و در راستاي رفاه حال شهروندان برنامه ريزي كرده است و عملياتي خواهد نمود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد شهرداري ساري با تشكيل ستاد استقبال از مهر در مناطق سه گانه رفاه حال شهروندان و دانش آموزان را در دستور كار قرار داده و در اين راستا معاونت فني عمراني شهرداري ساري در تمامي سطوح شهر براي تسهيل در عبور و مرور ونيز روان سازي ترافيك اقدام به پياده روسازي، بهسازي معابر ، ترميم روكش آسفالت و اصلاح هندسي برخي معابر نموده است.

 

در اين زمينه اين معاونت با همكاري مناطق سه گانه شهرداري و سازمان عمران در راستاي هدايت آب هاي سطحي جاگذاري لوله هاي كاروگيت در سطح شهر و نيز لايروبي كانال ها و جوي ها را عملياتي كرده و مستمر ادامه خواهد داد.

 

معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري ساري، ويژه برنامه هايي را براي بازگشايي مدارس و ايجاد نشاط شهروندي براي دانش آموزان در دستور كار داشته و اجرايي خواهد نمود.

معاونت خدمات شهري شهرداري ساري نيز با نظارت مستقيم بر شستشوي معابر و محوطه مدارس سطح شهر و نيز جمع آوري مداوم نخاله ها اقدام به پاكسازي و فضا سازي شهري مركز استان نموده است.

 

سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري ساري، بهسازي و ترميم خط كشي خيابانها و كوچه هاي منتهي به مدارس و نصب تابلو هاي راهنمايي متناسب با عبور و مرور دانش آموزان را در دستور كار قرار داده و عملياتي نموده است.

 سازمان تاكسيراني شهرداري ساري، سرويس هاي مدارس را ساماندهي نموده و در اين راستا با همكاري راهنمايي و رانندگي ونواحي  آموزش و پرورش ،كارت  شناسايي ويژه سرويس مدارس بر روي اين خودرو ها نصب گرديده است.

 

در آستانه بازگشايي مدارس، سازمان اتوبوسراني شهرداري ساري نيز نسبت به تعمير اتوبوس هاي درون شهري و نيز نيازسنجي مسيرهاي پر رفت و آمد دانش آموزان در راستاي تامين وسيله نقليه همگاني اقدام نموده است.

 

با تشكيل ستاد مهر در سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري ساري ، اين سازمان برنامه ريزي لازم براي توزيع ميوه در مدارس و  سطح شهر را در دستور كار قرار داده و اجرايي خواهد كرد.

سازمان آتش نشاني شهرداري ساري در آستانه فرا رسيدن آغاز سال تحصيلي جديد ، آموزش هاي لازم را در زمينه رعايت نكات ايمني در مواقع بحراني به دانش آموزان ارائه خواهد نمود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :