آخرین عناوین

چهارشنبه 15 بهمن 1393-9:10 کد خبر:4578

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران:

برخی برای انتخابات مجلس خبرگان در مازندران خواب‌ها دیدند

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران گفت: برخی افراد خواب‌هایی برای انتخابات خبرگان در مازندران دیده‌اند و سعی دارند با بزرگ‌نمایی از یک فرد او را به عنوان محور قرار دهند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، شکرالله رضازاده‌شرمه در لشکر عملیاتی 25 کربلا درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ترکیبی احتمالی مجلس آینده اظهار کرد: قطعاً گروه‌های سیاسی برای انتخابات سال آینده از هم‌اکنون خود را آماده کردند که امیدواریم همه قاعده بازی را پذیرا باشند و به لوازم قانونی آن از جمله بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان تن دهند.

وی به انتخابات مجلس خبرگان که همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی افراد خواب‌هایی برای انتخابات خبرگان در مازندران دیده‌اند و سعی دارند با بزرگ‌نمایی از یک فرد او را به عنوان محور قرار دهند.

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران تصریح کرد: مازندران همیشه نشان داده است که در تمامی زمینه‌ها پیشگام بوده و انتخاب‌های او در خبرگان باعث افتخارش در بزنگاه‌ها بوده است اکنون هم اینگونه باید باشد.

رضازاده با اشاره به اینکه 22 بهمن سرآغاز بسیاری از پیروزهای مستضعفان عالم در برابر مستکبران است، بیان کرد: واقعاً این عجیب نیست که تحولات بزرگ دنیا در چنین روزی رقم خورده و می‌خورد، اگر گفته شد این روز یوم‌الله است شک نداشته باشیم که حقیقتاً این روز، روز خداست.

وی به نمونه‌هایی از اتفاقات مهم دنیا در این روز اشاره کرد و گفت: نلسون ماندلا رهبر نهضت تبعیض نژادی که این نهضت بسیاری از مرزها را هم در نوردیده در دیدار با هیئت ایرانی که در زمان ریاست جمهوری وی در آفریقای جنوبی با او دیدار داشتند، به قیام امام اشاره کرد و به‌صراحت به هیئت ایرانی گفت که وقتی در حال مبارزه بودم و به زندان افتادم این انقلاب ایران بود که به من انرژی و انگیزه می‌داد.

رضازاده بیان کرد: جالب اینجاست که ماندلا دقیقاً در صبحگاه 22 بهمن از زندان آزاد می‌شود و در حقیقت با آزادی وی از زندان، نهضت او به پیروزی می‌رسد.

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران به پیروزی مردم مصر بر علیه فرعون این کشور اشاره کرد و یادآور شد: مردم مصر پس از روزها و ماه‌ها مبارزه برعلیه رژیم حسنی مبارک دقیقا در 22 بهمن به پیروزی رسیدند و توانستند حکومت سرسپرده آمریکا و غرب را ساقط کنند اگر چه انقلابیون مصر از جمله محمد مرسی نخستین رئیس جمهور پس از انقلاب قدر این انقلاب را ندانسته و با کبر و غرور خود متاسفانه مصر را دوباره تقدیم غرب کردند.

مدیر مسئول حرف در ادامه به سوالات حاضران پیرامون موضوعات مختلف پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون چرایی عدم اجرا کردن اقتصاد مقاومتی توسط دولت ادامه داد: برخی‌ها عادت کرده‌اند برای هر چیز و هر موضوعی از جمله اقتصاد مقاومتی تنها به برگزاری همایش و سمینار اکتفا کنند و حال آنکه برگزاری همایش‌ها که متاسفانه بی‌اثر است، با اقتصاد مقاومتی در تضاد است.

رضازاده ادامه داد: این بی‌توجهی تنها منحصر در این دولت هم نمی‌شود در دولت قبل هم بعضاً چنین بی‌توجهی‌هایی صورت می‌گرفت.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون نطق‌های جنجالی علی مطهری در مجلس تصریح کرد: برخی‌ها ارزش و قدر خود را نمی‌دانند و به‌راحتی آن را هزینه می‌کنند، واقعاً مطهری نباید برای یک بار هم که شده از خود بپرسد که چه می‌کند و یا چه می‌گوید که رسانه‌هایی که با آرمان‌های پدر شهیدش فرسنگ‌ها فاصله داشته و دارند چرا و به چه علت سخنان او را تیتر اول خود قرار می‌دهند و با تمجید از وی ، از او به عنوان یک سرمایه یاد می‌کنند.

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران در پاسخ به سوالی پیرامون مفهوم آزادی که رئیس جمهور از آن می‌گویند، خاطرنشان کرد: یکی از ایرادات جدی این است که بسیاری از کلمات خوب تفسیر و تبیین نمی‌شوند، مثلاً این اصلاحات که حضرات مرتب بر زبان می‌رانند، هنوز هم تعریف دقیقی از این کلمه را نگفته‌اند، اگر چه براساس نوع عملکرد این جماعت می‌توان اصلاحات از منظر آنان را تعریف کرد.

وی گفت: آزادی که رئیس جمهور گفتند باید شفاف تعریف شود تا برداشت‌ها سو از آن نشود قطعاً آزادی حقیقی آن است که در آن یک بانوی ایرانی بتواند در کمال امنیت و آرامش در جامعه حضور داشته باشد که این مهم انجام‌پذیر نیست جز اینکه احکام الهی در جامعه بروز و ظهور یابد تا بدین‎وسیله کسی جرأت تعدی به حدود دیگران را نداشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :