آخرین عناوین

چهارشنبه 15 بهمن 1393-22:12 کد خبر:4580

شهردار ساری خبر داد:

ایجاد دهکده مقاومت در ساری /تهیه اطلس گردشگری ساری

شهرداری ساری از ایجاد دهکده مقاومت در شهرستان ساری با همکاری شهرداری و سپاه خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهدی عبوری در چهارمین دوره مجمع بسیجیان شهرستان ساری اظهار کرد: فلسفه نکوداشت وقایع تاریخی الگوی‌گیری از وقایع بزرگ تاریخ است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی باعظمت و بزرگ بود که در نظام‌های سلطه جهانی استکبار و ابرقدرت‌های شرق و غرب ایجاد اختلال کرد.

شهردار ساری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب فرهنگی جهان است، به این دلیل که انقلاب‌های دیگر جهان تحت تاثیر قدرت‌های غرب و شرق بود.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران به هیچ یک از انقلاب‌های دنیا وابستگی ندارد، بیان داشت: انقلاب اسلامی به دلیل نشات گرفته از فرهنگ اصیل توانست در دنیا جایگاه بسیار با ارزشی را کسب کند.

عبوری با بیان اینکه برای حفظ انقلاب اسلامی نیاز به فعالیت، کار و کوشش داریم، گفت: با کار و عمل می‌توانیم کارکرد نظام را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: مردم در نظام اسلامی باید طمع خدمت را بچشند و شاهد افزایش خدمات رفاهی در سطح کشور و استان باشیم.

شهرداری ساری با اشاره به اقدامات وزیر بهداشت برای کاهش هزینه درمان در کشور افزود: وزیر بهداشت در بین سایر وزرا به خوبی درخشید.

وی با بیان اینکه در فعالیت اجرایی مدیران ضمن ریسک‌پذیری در زمان کمبود منابع فعالیت اجرایی را رها نکنند، افزود: در زمان کمبود منابع باید از ظرفیت داخلی و توان مدیریتی برای رفع مشکلات استفاده کرد.

این مسئول با اعلام اینکه برای توسعه فعالیت عمرانی در شهرستان به ظرفیت مردمی باید توجه شود، گفت: مردم بهترین یاور مسئولان هستند ولی نیاز به فراخوان دارند.

شهردار ساری با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: با اجرای این شیوه اقتصادی وابستگی به نفت به شدت کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم ما در حوزه اقتصاد مقاومتی تجربه بسیار خوبی دارند، خاطرنشان کرد: از تجربیات دوران دفاع مقدس برای توسعه مدیریت جهادی در کشور الگوگیری کنیم.

عبوری با اشاره به اینکه فرهنگ ما می‌توانیم در کشور نهادینه شود، تصریح کرد: به عنوان نمونه پارک ملل این مجموعه بزرگ در شهرستان ساری طی 100 روز به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: دغدغه فرهنگی در شهرستان ساری باید مورد توجه قرار گیرد و در کنار فعالیت عمرانی به موضوع فرهنگی نیز باید توجه جدی شود.

شهردار ساری ادامه داد:‌ پایگاه‌های بسیج شهرستان ساری از حداقل امکانات محروم هستند و در این حوزه برنامه داریم.

وی با اشاره به استقرار پایگاه‌ها در مسجد و تکایا، خاطرنشان کرد: با توجه  به جوان‌گرایی پایگاه ها و نیز عدم همخوانی تفکرات هیئت امنا به لحاظ شرایط سنی تلاش کنیم که مرکز فرهنگی در کنار مسجد و تکایا ایجاد کنیم.

عبوری از برنامه‌ریزی برای تهیه اطلس گردشگری در شهرستان ساری خبر داد و گفت: شهرستان ساری به عنوان مقصد گردشگری و دید و بازدید انتخاب شد.

وی با اشاره به واگذار ساحل ساری به سپاه گفت: ساحل ساری و پارک ملل به عنوان یکی از مراکز گردشگرپذیر مازندران است.

شهردار ساری با بیان اینکه راه‌اندازی تور ساری‌گردی در شهرستان ساری در برنامه کاری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: کمپ اسکان مسافر در کنار پارک ملل ساری ایجاد می‌شود.

وی یادآور شد: المان‌های متعدد در شهرستان ساری به مناسبت‌های مختلف نصب می‌شود و برای هر مناسبت مذهبی برنامه مدون فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

عبوری از برنامه‌ریزی برای ایجاد پارک بانوان در شهرستان ساری خبر داد و افزود: 20 هکتار زمین تملک کردیم و براساس برنامه قرار است که پارک بانوان و نیز پارک خانواده در ساری احداث شود.

وی در پایان از موافقت شهرداری ساری برای ایجاد دهکده مقاومت در شهرستان ساری خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح بیش از 10 هکتار زمین در اختیار سپاه قرار گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • عرشيا
    يکشنبه 19 بهمن 1393-7:49


    كم كاري نهادهاي ذيربط مانند ميراث فرهنگي را عبوري جوان اول مازندران پوشش داده الحمدا... مدتي است شاهد فلاش زدن دوربينهاي گردشگران درميادين وپاركهاي ساري هستيم