آخرین عناوین

سه شنبه 28 شهريور 1396-9:15 کد خبر:45809

معاون اداره کل بنادر مازندران اعلام کرد:

حریم ۶۰ متری دریا هنوز به صورت نقشه مشخص نیست

معاون اداره کل بنادر مازندران با اشاره به حریم ۶۰ متری دریا، گفت: حریم قانونی ۶۰ متر هنوز به صورت نقشه مشخص نیست، این نقشه باید تهیه شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محسن مصطفایی در بازدید گروهی از سواحل شهرستان گلوگاه به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در دریا و حریم آن، اظهار کرد:ساحل و حریم دریا باید به صورت فنی ساخته شود.

وی افزود:هدف اصلی از بازدید سواحل ۱۵ شهرستان ساحلی مازندران، جلوگیری از تصرفات در دریا است که با مشاهده تصرفات فرد خاطی را آگاه سازیم و اگر غیر فنی ساخته شده است تخریب می‌شود.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به حریم ۶۰ متر دریا بیان کرد:حریم قانونی ۶۰ متر هنوز به صورت نقشه مشخص نیست، این نقشه باید تهیه شود و در اختیار همه ارگان‌ها قرار بگیرد تا این حریم در شرق و غرب دریا آزاد باشد و به هیچ دلیلی بسته نشود.

این مسئول یادآور شد:کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل مازندران در نیمه دوم سال ۹۵ شکل گرفته که ۱۷ عضو از جمله مدیران کل منابع طبیعی، محیط زیست، شیلات و... حضور دارند.

مصطفایی گفت: مشکلات ساحلی در شرق استان کمتر از غرب استان است و با تشکیل کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل و همفکری مدیران توانستیم به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

وی گفت: ساحل شهرستان گلوگاه چهاردهمین شهرستان مورد بازدید است و در هفته آینده با بازدید ساحل شهرستان بهشهر به پایان می‌رسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :